Tackar jo mycket nöjd än va en modell jag hade hoppas Seiko skulle släppa längeGrattis! Och en annan sak. Hur är seikon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar jo mycket nöjd än va en modell jag hade hoppas Seiko skulle släppa längeGrattis! Och en annan sak. Hur är seikon?
Mat-och sovklockan ringde - det är cocktaildags!
Japp du vann. Kommer inte ihåg exakt vad men kolla hemsidan. Har fört in allt där.Jo någon form av Omega merch tror jag. @Berns
Va!? Är du också här och lyckades fånga min framfart på film!?-"Hörru min lille Stenmark, kommer du hem nu?
-"Nix, jag har 15000hm kvar"
-"Men om du får en toast då??"
-"Sa du toast??"
Ja detta var för jävligt. Jag får trösta mig med kaffe och så får jag ju bära mitt senaste köp.
Jag skulle bara kolla hur många länkbitar som satt i länken på min Pogue och utan att tänka provade jag den på handleden. FAN. Jag är ute. Märkligt att jag klarade en hel månad med en Swatch men inte mer än tio dagar med en Omega
Ja du @Knutte75, vad har du nu ställt till med?
Dag 10 - Äntligen tvåsiffrigt och fredag, bra kämpat alla OWG:s
Under dessa 10 dagar har min Sinn gått +15 sek = +1,5sek/dag. Inte fy skam!
Du vinner ju OWG med de där bilderna!Spiderpig, spiderpig
Trevlig fredag alla OWGers
Fina Omega-grejor från @ERIKSON URHANDEL . Kul, tack ska ni ha!!Japp du vann. Kommer inte ihåg exakt vad men kolla hemsidan. Har fört in allt där.
Helt övertygad om att det kommer älskas!Här i borde det ju gå att färgmatcha med nåt
Fast dom ska jag ge bort till @Roosterwife 's jobb. Tänkte att ett litet gosedjur kanske kan få nån lessen liten unge på något bättre humör inför en operation.
Jag vinner OWG för jag är en vinnare...precis som du?Du vinner ju OWG med de där bilderna!