Låter som din fru är som min fru; uppskattar inte klassikerI alla fall en av de absolut bästa svenska filmserier som någonsin gjorts Jag fullkomligt älskar Jönsson Ligan. Ungefär lika mycket som min fru hatar dem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som din fru är som min fru; uppskattar inte klassikerI alla fall en av de absolut bästa svenska filmserier som någonsin gjorts Jag fullkomligt älskar Jönsson Ligan. Ungefär lika mycket som min fru hatar dem
Barton, det är uuunderbart! Enda gummit jag gillar faktiskt. Mjukt men inte så där så det samlar fluff på utsidan.Vad är det egentligen för fräsigt gummi du har på? Är det bekvämt? Ser läckert ut. Vore något till min Aqualand
Utcheck Dag 11 - Och nu är jag inte med i matchen längre Nu får det vara nog för iår med galenskaperna, så sjukt less på att bära en toolig klump som inte vill glida in under skjortärmen! En vecka längre än förra året (), kanske det blir 18 dagar nästa år (förmodligen inte men man kan väl alltid hoppas)?
På återseende 2024, men nu får ni ursäkta, har fullt upp med att testa allt jag äger på en och samma gång
Oj jag glömde nästan fotbojan, här har ni den
Come at me batman @Staafen
/
Humorlösa med andra ord.Låter som din fru är som min fru; uppskattar inte klassiker
Hmm, undrar om det inte är ett 24mm barton jag har ligger i någon gömma?! Måste fan kolla asap.Barton, det är uuunderbart! Enda gummit jag gillar faktiskt. Mjukt men inte så där så det samlar fluff på utsidan.
Ta en printscreen på den eller vad säger du @Been ?Humorlösa med andra ord.
Barton, det är uuunderbart! Enda gummit jag gillar faktiskt. Mjukt men inte så där så det samlar fluff på utsidan.
Lite rätt hade jag. Hade mycket riktigt ett oanvänt Bartongummi låg. Dessvärre var det 20mm och inte 24mmHmm, undrar om det inte är ett 24mm barton jag har ligger i någon gömma?! Måste fan kolla asap.
Jaja, känns som att jag kom lindrigt undan från Lack- och Läderlappen ändå... En klapp kan ju vara både varm och skön. Man är ju betydligt mer rädd för Alfred, hans händer är rynkiga och luktar av billigt rakvatten.
Vaa? Har trubaduren bytt ur och inte sagt något?
Sen incheckning dag 11 efter en aktiv dag. Nu måste jag dricka en balja kaffe innan det är dags att gå igenom tråden!
@Staafen jobbaOver and out.
Jag skulle bara kolla några inställningar innan löprunda, men den råkade hamna på handleden också!
Kolla instaVaa? Har trubaduren bytt ur och inte sagt något?
Over and out.
Jag skulle bara kolla några inställningar innan löprunda, men den råkade hamna på handleden också!