Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är ba duktigDag 11. En liten stund av terapi innan sonen vaknar igen
Klockan såg lite annorlunda ut idag..Ingen stress, jag kan köra vidare i OWG March. Vi sopar det under mattan och låtsas som att det aldrig hänt
Dag 11 - Incheck med OWG-klockan, det går alldeles utmärkt det här
Ja jag testar nytt band, blev som en helt ny klocka med nya bandetKlockan såg lite annorlunda ut idag..
Bytt band???
Tog verkligen fram en grön nyans på tavlan och en brons-ton i boetten som jag inte uppfattat tidigare.Ja jag testar nytt band, blev som en helt ny klocka med nya bandet
Bra bredd på den listan…gillar!Dag 11:
2 dagars utebliven uppdatering! Men vi krigar på och ser fram emot en grym lördag.
Listan är uppdaterad, in och njut av nästan 4 timmar grym musik!
Klent jobbat kompiz!Utcheck Dag 11 - Och nu är jag inte med i matchen längre Nu får det vara nog för iår med galenskaperna, så sjukt less på att bära en toolig klump som inte vill glida in under skjortärmen! En vecka längre än förra året (), kanske det blir 18 dagar nästa år (förmodligen inte men man kan väl alltid hoppas)?
På återseende 2024, men nu får ni ursäkta, har fullt upp med att testa allt jag äger på en och samma gång
Oj jag glömde nästan fotbojan, här har ni den
Come at me batman @Staafen
/
Skönt att kunna se med backkameran, värdelöst att ha 360' (4 kameror) när det skitar ner sig efter 10 meter i slaskenTvättar bilen. Eller ja, tankade och såg att det inte var någon kö. Så körde igenom en snabbis. Då kanske man t.o.m. kan se genom backkameran sen
...kanske kan få säga haj till butiksbiträdet eller helt sonika käka upp densamma för att muntra upp stackarn?
Hajen är besviken på stavningen.
Borde vara Haj Fi klubben
(Lite OT kanske, men låt en owgmare få sukta!)Utcheck Dag 11 - Och nu är jag inte med i matchen längre Nu får det vara nog för iår med galenskaperna, så sjukt less på att bära en toolig klump som inte vill glida in under skjortärmen! En vecka längre än förra året (), kanske det blir 18 dagar nästa år (förmodligen inte men man kan väl alltid hoppas)?
På återseende 2024, men nu får ni ursäkta, har fullt upp med att testa allt jag äger på en och samma gång
Oj jag glömde nästan fotbojan, här har ni den
Come at me batman @Staafen
/
Det är en Seamaster Multifunction 120, ref 2521.81 från ca 2000. Omegas motsvarighet till Breitling Aerospace kan man väl säga, med en digital del med funtioner som tidtagning, alarm, datum, veckonummer etc.(Lite OT kanske, men låt en owgmare få sukta!)
Den där omegan - vad är det för kul?
Edit: seamastern, alltså