Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jaja, känns som att jag kom lindrigt undan från Lack- och Läderlappen ändå... En klapp kan ju vara både varm och skön. Man är ju betydligt mer rädd för Alfred, hans händer är rynkiga och luktar av billigt rakvatten.
Men. Sjukt uselt av mig. Hade aldrig fixat 20 dagar utan att pröva nya klockan på armen. Och eftersom jag inte får vara med i veckans Raffle, så sponsrar jag några lotter till @Addeee.
Mot OWGM 2024!
Jotack. Ser ut som jag kan få en hel del att försöka förklara…Börjar bli farligt nu @Burnman
Haha, ok! Tyckte nämligen att det såg ut som en 124060 men visste inte att det var en Spirit..Vad menar du? Är väl bara Rolex och Seiko som svänger sig med referensnummer hit och referensnummer dit?
Men visst, eftersom du frågar: "L3.810.4.93.6" (tydligen)
Jotack. Ser ut som jag kan få en hel del att försöka förklara…
Men vi klocknördar håller ihop så no worriesJotack. Ser ut som jag kan få en hel del att försöka förklara…
Haha skönt val säger jagDag 11. Vart batteribyte och passade på att kasta på ett annat band. Vad säger panelen?
Ja jävlar vad jag byter band. Minst ett om dan.ÄN så länge tapper, men börjar snart snegla åt annat i "lådan", det finns snart inga andra band att prova....
Det bästa är ju att man har stenkoll på tidshållningen.
Ja jävlar vad jag byter band. Minst ett om dan.
Dag 11.
Catastrophic failure.
Orosmolnen började hopa sig i veckan när jag märkte att skruven inte gängade ordentligt. AD påstod att man var tvungen att ta in klockan för att kunna erbjuda hjälp varpå jag snällt förklarade att det kommer inte på kartan under OWGM lilla du!
Men så idag blev katastrofen ett faktum när jag skulle byta till läder. Skruvjäveln gav upp helt och föll ur och det enda lädret man lär se i närtid är det som ombesörjs av Batman.
Nederlaget är ett faktum. Ridå. Gravöl på det.
@Staafen, hit me with your best shot!
Stämmer det @Amorell, isf ska du få en smäll!
Sett kaminmannen?Jag eldar här, jag eldar där, jag eldar everywhere! Brinner såklart i storpannan sedan imorse där acktankar börjar närma sig måltemp. Men även lite smårått inne så blir en mysbrasa i keddyn också