• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Dags för en till incheckning kanske? Idag hittade jag inget som ser ut som en klocka men inte är det.
8888D572-D2C6-450F-8D11-D136B8409A35.jpeg

Avrapportering 11/3.
Inga stora problem. Full fart på jobbet. Bland annat fick jag nöjet att få guida en klockbroder med SMP, i möjliga armbandsval. Smyckearmband, inte klockdito.
Dagens manschettknapp;
Även idag blev det guldknappar, men nu med pärlemo. Arvegods som en gång tillhört min farfar och sedan pappa. Väldigt trevliga att använda och minnas...
PSX_20230311_221550.jpg

Ja herre jävlar. Fick inte med klockan på bild då min rygg agerade bollplank till moschpiten, men alla överlevde drabbningen.
PXL_20230311_203155844.MP.jpg

En dum grej jag gjorde innan spelningen var att äta Bastard Burgers starkmatskingburgare.
IMG-20230311-WA0007.jpeg

Hade någon kollega kommit och påstått att detta var för invärtes bruk hade jag skickat hen direkt till torken/akutpsyk direkt efter pissprov.
Detta är bara skapat för att vara taskigt, och det var inte alls gött att ha denna i kistan och hoppa i en timme...

Ja herre jävlar. Fick inte med klockan på bild då min rygg agerade bollplank till moschpiten, men alla överlevde drabbningen.

En dum grej jag gjorde innan spelningen var att äta Bastard Burgers starkmatskingburgare.
IMG-20230311-WA0007.jpeg

Hade någon kollega kommit och påstått att detta var för invärtes bruk hade jag skickat hen direkt till torken/akutpsyk direkt efter pissprov.
Detta är bara skapat för att vara taskigt, och det var inte alls gött att ha denna i kistan och hoppa i en timme...
haha, lite får du nog skylla dig själv ändå. ❤️

IMG-20230311-WA0007.jpeg

Hann du åtminstone känna dom mysiga smakerna och den härliga syran?😉😁

Spännande. 1,5miljoner scoville.
Pepparspray börjar på 2 miljoner enligt vissa källor. Det starkaste jag ätit är ren habanero…

F1B99A99-91C2-4DA4-98B7-C5738555593A.jpeg
Mycket har ju att göra med mängd oxå.
Jag har testat Hot Ones-såserna tidigar (oxå smärtsamt) men där är det ju inte så mycket på en kycklingsvinge. Detta var typ en dl...

@SalvadorDali jorå! Ungefär som att man tar SodaStream päroextrakt och häller ner den i sin kolsyrade batterisyra och letar de där lite gröna tonerna.

Är tyvärr tillräckligt gammal för att ha en diffus minnesbild av den karaktären men fattar ändå inte riktigt? 🤔
Om den bara är diffus så är du inte tillräckligt gammal
1678577491621.jpeg

Tillräckligt gammal är att tycka att Razzel och Jakobsstege var veckans höjdpunkt. Att Inga-Gill och Johannes Brost var lite tokiga i Gäster med Gester

Det fräckaste på TV var Fräcka Fredag med Marlena Ivarsson 😳

Och man undrade hur det skulle gå för Coma i Storstad 😱
1678577885940.jpeg

Sedan kan man ju nu 40+ år efteråt vara lite ledsen över att program som Nattsudd inte sänds längre.🤪
1678578075787.jpeg

…..vad har detta med OWGM att göra? Jo, livet är för kort för en klocka. Donera nu lite till och kom sedan över till Fail tråden och få lite livskvalitet istället. 😉
1678578235204.jpeg

Senast ändrad:
Om den bar är diffus så är du inte tillräckligt gammal
1678577491621.jpeg

Tillräckligt gammal är att tycka att Razzel och Jakobsstege var veckans höjdpunkt. Att Inga-Gill och Johannes Brost var lite tokiga i Gäster med Gester

1678577885940.jpeg

Sedan kan man ju nu 40+ år efteråt vara lite ledsen över att program som Nattsudd inte sänds längre.🤪
1678578075787.jpeg

…..vad har detta med OWGM att göra? Jo, livet är för kort för en klocka. Donera nu lite till och kom sedan över till Fail tråden och få lite livskvalitet istället. 😉
1678578235204.jpeg
Minns allt det där och att det stavades ”Malena” :)

1678577491621.jpeg

1678577885940.jpeg

1678578075787.jpeg

1678578235204.jpeg
Nej, nu säger jag gonatt och tack för idag!

1678577491621.jpeg

1678577885940.jpeg

1678578075787.jpeg

1678578235204.jpeg
Varning för barn vinylen gick varm när jag var kid. Svorsdomsvisan känns även ganska aktuell såhär i det vuxna(re) livet. Kanske till och med speciellt mycket under owg mars :p

Tillbaka
Topp