Dags för en till incheckning kanske? Idag hittade jag inget som ser ut som en klocka men inte är det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man måste verkligen älska Aqualand om man fuskar i #owgmarch med en annan Aqualand..
Verkligen! Jag försökte lura @Staafen att testa min Hyper Aqualand på armen igår men inte ens han gillar Aqualand så mycket att han gick på det.Man måste verkligen älska Aqualand om man fuskar i #owgmarch med en annan Aqualand..
Den där klockan får mig att tänka på Steve med Llojden.Dags för en till incheckning kanske? Idag hittade jag inget som ser ut som en klocka men inte är det.
Du glömde @AmorellTveksamt att fler ryker idag så här kommer en sammanställning nu när jag inte kan lägga till fler i mitt andra inlägg.
@Daniel1978
@Kråksaltarn
@Limeee
@Dahlc
@Ehrnholm
@turkojs
Wow otroligt generöstNu är vi över 81 000:-
Måste ju köpa många lotter så att du slipper åka på alla vinsterna
Köper vi över 1000st lotter så kommer @Berns behöva vika nya lotter så kom igen nu
Han har inte erkänt än så jag väntar på det.Du glömde @Amorell
Man måste verkligen älska Aqualand om man fuskar i #owgmarch med en annan Aqualand..
Det är svårt att dra läderlappen vid näsan, det är sen gammalt.Verkligen! Jag försökte lura @Staafen att testa min Hyper Aqualand på armen igår men inte ens han gillar Aqualand så mycket att han gick på det.
haha, lite får du nog skylla dig själv ändå.Ja herre jävlar. Fick inte med klockan på bild då min rygg agerade bollplank till moschpiten, men alla överlevde drabbningen.
En dum grej jag gjorde innan spelningen var att äta Bastard Burgers starkmatskingburgare.
Hade någon kollega kommit och påstått att detta var för invärtes bruk hade jag skickat hen direkt till torken/akutpsyk direkt efter pissprov.
Detta är bara skapat för att vara taskigt, och det var inte alls gött att ha denna i kistan och hoppa i en timme...
Jo absolut.haha, lite får du nog skylla dig själv ändå.
Ja herre jävlar. Fick inte med klockan på bild då min rygg agerade bollplank till moschpiten, men alla överlevde drabbningen.
En dum grej jag gjorde innan spelningen var att äta Bastard Burgers starkmatskingburgare.
Hade någon kollega kommit och påstått att detta var för invärtes bruk hade jag skickat hen direkt till torken/akutpsyk direkt efter pissprov.
Detta är bara skapat för att vara taskigt, och det var inte alls gött att ha denna i kistan och hoppa i en timme...
Spännande. 1,5miljoner scoville.Jo absolut.
Trodde den skulle vara riktigt stark men 90% ploj, med detta var ju helt sjukt.
Mycket har ju att göra med mängd oxå.Spännande. 1,5miljoner scoville.
Pepparspray börjar på 2 miljoner enligt vissa källor. Det starkaste jag ätit är ren habanero…
Neeej... Han måste väl ha menat att han "testade" gången i en timegrapher eller något? Kanske provtryckte så den var tät?Du glömde @Amorell
Är tyvärr tillräckligt gammal för att ha en diffus minnesbild av den karaktären men fattar ändå inte riktigt?Den där klockan får mig att tänka på Steve med Llojden.
oh yes. Och inte första gången jag jämförs med honom heller Jag har en ganska stor eldtunna utomhus också och där brukar både det ena och det andra åka iSett kaminmannen?
Han hade väl en flickvän som hette Berit men kallades för Beirut för att hon var så bombad?Är tyvärr tillräckligt gammal för att ha en diffus minnesbild av den karaktären men fattar ändå inte riktigt?
Om den bara är diffus så är du inte tillräckligt gammalÄr tyvärr tillräckligt gammal för att ha en diffus minnesbild av den karaktären men fattar ändå inte riktigt?
Det kanske var han ja! Du sitter inne med många populärkulturella referenser har jag märkt. Har du något område du snöat in extra mycket på? Att få höra dig lägga ut texten om något i Snedtänkt med Kalle Lind vore fint.Han hade väl en flickvän som hette Berit men kallades för Beirut för att hon var så bombad?
Minns allt det där och att det stavades ”Malena”Om den bar är diffus så är du inte tillräckligt gammal
Tillräckligt gammal är att tycka att Razzel och Jakobsstege var veckans höjdpunkt. Att Inga-Gill och Johannes Brost var lite tokiga i Gäster med Gester
Det fräckaste på TV var Fräcka Fredag med Marlena Ivarsson
Och man undrade hur det skulle gå för Coma i Storstad
Sedan kan man ju nu 40+ år efteråt vara lite ledsen över att program som Nattsudd inte sänds längre.
…..vad har detta med OWGM att göra? Jo, livet är för kort för en klocka. Donera nu lite till och kom sedan över till Fail tråden och få lite livskvalitet istället.
Nej, nu säger jag gonatt och tack för idag!Om den bar är diffus så är du inte tillräckligt gammal
Tillräckligt gammal är att tycka att Razzel och Jakobsstege var veckans höjdpunkt. Att Inga-Gill och Johannes Brost var lite tokiga i Gäster med Gester
Sedan kan man ju nu 40+ år efteråt vara lite ledsen över att program som Nattsudd inte sänds längre.
…..vad har detta med OWGM att göra? Jo, livet är för kort för en klocka. Donera nu lite till och kom sedan över till Fail tråden och få lite livskvalitet istället.
Varning för barn vinylen gick varm när jag var kid. Svorsdomsvisan känns även ganska aktuell såhär i det vuxna(re) livet. Kanske till och med speciellt mycket under owg marsOm den bar är diffus så är du inte tillräckligt gammal