En riktigt dresser du har därNu är det tack och god natt för mig och dress-Gn för den här dagen/natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En riktigt dresser du har därNu är det tack och god natt för mig och dress-Gn för den här dagen/natten
Rätt tänkt. Jag har köpt enkom nitlotter två år i rad men egentligen har ju alla varit vinst.
Vad hände?Iam out
Den största grejen igår var nog egentligen att jag hade skjorta på migEn riktigt dresser du har där
Mycket bra val må jag sägaSöndag alltså, tror jag väljer den här idag
@Amorell syndade med en annan klocka Bara på honom nuVad hände?
Håller med, körde på med klorinet en stund till. Blev ok (hade velat ha mer grå solblekt look) men färgen sitter lite dåligt så eg borde man väl mattlacka den. Men hittade rätt insert på ebay, med lite mer ”tidstypisk” stil än det andra guldinsert sen så det blir byte igen när det dyker upp, hoppeligen i owg-mars…Röstar på #3 lätt!...om man nu ens är röstberättigad d.v.s