Men, vad är detta som jag missade?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men, vad är detta som jag missade?
Rätt tänkt. Jag har köpt enkom nitlotter två år i rad men egentligen har ju alla varit vinst.
Men det där är ju inte Flecktarn @Flecktarn. Om det vore One Camouflage Guy March så hade du åkt ut nu.
Så fint sagt!
Det är sant
Riktigt fint!!
Så jäkla bra!Rätt tänkt. Jag har köpt enkom nitlotter två år i rad men egentligen har ju alla varit vinst.
Har indexen flyttat på sig?Klokka ser lik ut - men er jo ulik.
Efter lite vin uppenbarade sig läderlappen i en vision, det är ok sa han, låt det bara hända.
om det är någon som vill ta över owg klockan slajda in i mina dm’s, bortskänkes mot valfri donation till barnen
Fasiken så fint! Saknar mina Polarisar , kanske man måste leta upp nån ny sådanEfter lite vin uppenbarade sig läderlappen i en vision, det är ok sa han, låt det bara hända.
om det är någon som vill ta över owg klockan slajda in i mina dm’s, bortskänkes mot valfri donation till barnen
Efter lite vin uppenbarade sig läderlappen i en vision, det är ok sa han, låt det bara hända.
OWG rekord idag! 6st veklingar har checkat ut och betalat för det de tagit i minibaren.
Jag hade kommit undan med det om det inte vore för den där nedrans @FlecktarnOWG rekord idag! 6st veklingar har checkat ut och betalat för det de tagit i minibaren.
Haha det känns lite fel att kniva ner en fellow Aqualandsbo, men samtidigt helt rätt!Jag hade kommit undan med det om det inte vore för den där nedrans @Flecktarn
Instämmer! Gentlmen, it’s been a privilege and an honorHaha det känns lite fel att kniva ner en fellow Aqualandsbo, men samtidigt helt rätt!
Den bästa EDC-bilden ever.Kaffe godis och owg
Inte bara fint, sant dessutom. Win-win när den är som bäst.
Man måste verkligen älska Aqualand om man fuskar i #owgmarch med en annan Aqualand..Jag hade kommit undan med det om det inte vore för den där nedrans @Flecktarn