Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En till EdelweissBlir en utmaning
Det låter jättekonstigt. Var såg du det?Det står att det blir skatt på bidrag.
Nej nej, dom menar att istället för att betala skatt den här månaden skänker du dom pengarna till MSD iställetDet står att det blir skatt på bidrag.
Du har missuppfattat detta helt. Det är inte klockan som skall vara utan andra klockor. Det är DU!Har anmält min SBGJ021 (den i mitten, ny för mig sen igår) och startavgift donerad. Låter den få lite sällskap innan den går in i ensamhetens månad.......
Har för mig att om du donerade över 5000kr inom ett år får du dra av skatt på annatJag syftar på det som står här:
Skattereduktion vid gåva till Min Stora Dag | Min Stora Dag
Skatteavdrag för gåvor – här finner du information om vad du som givare behöver tänka på.minstoradag.org
Och det står också om att det påverkar deklarationen.
Laddar för imorgon med lite taktiksnack
Viktigt meddelande till alla deltagare!
Jag skulle behöva er hjälp med att hålla lite koll i mars då vi alla vet att det kan vara lite svårt att hänga med i denna underbara tråd.
Ser ni någon som gett upp, fuskat eller bara råkat ta på sig fel klocka, tagga mig i ett inlägg eller skicka ett PM.
Min gode vän Alfred (@Back) kommer med största sannolikhet även dela ut lite bonuslavetter under månaden.
Golare har polare!
Halvt? kl. 18:55. Ikke en gang et kvart.Nu är det inte ens ett halvt dygn kvar!
@Nissenutz förtjänar en bonuslavett redan nu för att han inte kan referensen på sin klocka.
Jag tar emot lavetten men till mitt försvar. Klockan är inte min
Nu gör du mig så där stolt igen!Här är min OWGM-klocka!
Klassikern. Klockan som åkte till månen och tillbaka. Den åkte även till Flen och tillbaka. Det ena var en sådan bedrift att Omega än i dag kapitaliserar på det.
Vem ger dig en lavett när du failar?Jaha, då var man anmäld.