Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Beror väl på vart man bor? För mig är klockan 13:14…Halvt? kl. 18:55. Ikke en gang et kvart.
Failure is not an option!Vem ger dig en lavett när du failar?
Godt poeng.Beror väl på vart man bor? För mig är klockan 13:14…
Er det noen Omega Speedmasters som deltar? "Failure is not an option"Fail is not an option!
Det enda du kan råka ut för är några kronor i reducerad skatt om dom rapporterar gåvo värdet till skattemyndigheten. Det kan man ju leva medJag syftar på det som står här:
Skattereduktion vid gåva till Min Stora Dag | Min Stora Dag
Skatteavdrag för gåvor – här finner du information om vad du som givare behöver tänka på.minstoradag.org
Och det står också om att det påverkar deklarationen.
Du kan få skattereduktion om du vill, dvs man kan dra av för gåva. Du blir alltså inte beskattas för att du ger en gåva.Jag syftar på det som står här:
Skattereduktion vid gåva till Min Stora Dag | Min Stora Dag
Skatteavdrag för gåvor – här finner du information om vad du som givare behöver tänka på.minstoradag.org
Och det står också om att det påverkar deklarationen.
Jepp. På samme måte som the 19mm strap budget trolig får en sprekk i år.
Du kan få skattereduktion om du vill, dvs man kan dra av för gåva. Du blir alltså inte beskattas för att du ger en gåva.
Det är ju säkert minst en som kommer somna med fel klocka på ikväll och vakna efter midnatt haha.Ser framför mig vissa scenarion, såhär dagen innan Dagen-D:
Alla som valt en Swatch, tick-tack-tick-tack
Alla som känner sig trygga med sitt val:
Vissa som inser imorgon bitti att ”helskotta, är det redan mars!”:
Vissa som bara vill sova sig igenom mars (dessa personer är de som initierar 2023-års fail-tråd):
Sist men inte minst, kom ihåg att BATMAN vakar över oss alla:
Förutom kanske Alfred, som fortfarande curlar Mr Wayne