• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Anmäld :D Och startavgift donerad.
43CEB696-7C6A-4A1D-BE45-45586E04AD09.jpeg

Jaha, då var man anmäld för första gången trots några år på KS. PAM111 är vald eftersom den inte har fått så mycket handledstid som den förtjänar. Har börjat gilla lite mindre klockor, så det här kan bli lite av en utmaning… Stort plus för enkla bandbyten dock. Inte en chans att det skulle gå vägen med samma klocka OCH samma band i en hel månad…

Viktigt meddelande till alla deltagare!

Jag skulle behöva er hjälp med att hålla lite koll i mars då vi alla vet att det kan vara lite svårt att hänga med i denna underbara tråd.

Ser ni någon som gett upp, fuskat eller bara råkat ta på sig fel klocka, tagga mig i ett inlägg eller skicka ett PM.

Min gode vän Alfred (@Back) kommer med största sannolikhet även dela ut lite bonuslavetter under månaden.

Golare har polare! 🦇

AddText_02-28-05.09.18.jpg

Jag skulle behöva er hjälp med att hålla lite koll i mars då vi alla vet att det kan vara lite svårt att hänga med i denna underbara tråd.

Ser ni någon som gett upp, fuskat eller bara råkat ta på sig fel klocka, tagga mig i ett inlägg eller skicka ett PM.

Min gode vän Alfred (@Back) kommer med största sannolikhet även dela ut lite bonuslavetter under månaden.

Golare har polare! 🦇

Skulle inte du säga upp dig för mars och dedikera all tid att smyga i buskarna?

Golare har polare! 🦇

Count me in 🫡 Kinderna ska svida hos de som inte vet bättre än att hålla sig till löften!

Håller ett extra öga på @Loludoddode 😉

Tillbaka
Topp