Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det Ryssen nu igen?Hej alla som haft problem att anmäla sig. Nu ska allt fungera igen.
Aha det blev köp tillslut, du får berätta mer i morgon kväll på ClubhouseHar anmält min SBGJ021 (den i mitten, ny för mig sen igår) och startavgift donerad. Låter den få lite sällskap innan den går in i ensamhetens månad.......
Dum fråga, men hur vet man om/att man lyckats anmäla sig?Hej alla som haft problem att anmäla sig. Nu ska allt fungera igen.
Japp, ska se till att vara med imorgon. Har rest och jobbat en massa s jag missat de 3 senaste, ju…Aha det blev köp tillslut, du får berätta mer i morgon kväll på Clubhouse
Dum fråga, men hur vet man om/att man lyckats anmäla sig?
Tack och bock eller Back och tock kanske, rentav
@Nissenutz förtjänar en bonuslavett redan nu för att han inte kan referensen på sin klocka.
Give it to him!@Nissenutz förtjänar en bonuslavett redan nu för att han inte kan referensen på sin klocka.
Tänkte att Alfred (@Back) får dela ut bonusen.Give it to him!
Skulle inte du säga upp dig för mars och dedikera all tid att smyga i buskarna?Viktigt meddelande till alla deltagare!
Jag skulle behöva er hjälp med att hålla lite koll i mars då vi alla vet att det kan vara lite svårt att hänga med i denna underbara tråd.
Ser ni någon som gett upp, fuskat eller bara råkat ta på sig fel klocka, tagga mig i ett inlägg eller skicka ett PM.
Min gode vän Alfred (@Back) kommer med största sannolikhet även dela ut lite bonuslavetter under månaden.
Golare har polare!
Count me in Kinderna ska svida hos de som inte vet bättre än att hålla sig till löften!Viktigt meddelande till alla deltagare!
Jag skulle behöva er hjälp med att hålla lite koll i mars då vi alla vet att det kan vara lite svårt att hänga med i denna underbara tråd.
Ser ni någon som gett upp, fuskat eller bara råkat ta på sig fel klocka, tagga mig i ett inlägg eller skicka ett PM.
Min gode vän Alfred (@Back) kommer med största sannolikhet även dela ut lite bonuslavetter under månaden.
Golare har polare!
@Nissenutz tilldelas härmed, troligtvis, den sista lavett innan allvaret sätter igång@Nissenutz förtjänar en bonuslavett redan nu för att han inte kan referensen på sin klocka.
Vad menar du?Har inte lagt nåt belopp än. Ska det bli skatt och man behöver tjorva på deklarationen för nån hundralapp?
Vad menar du?