• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Dagens sista check blir på sköldpaddan på DS:en. Så grymt snygg om jag får säga det själv och det får jag 😇
550916F7-469C-41BE-ABD2-07F87C4CB7A7.jpeg

Dag 14
Idag tillsammans med plesiosaurus som betyder "nästan/nära ödla".
Plesiosaurus har endast hittats i Storbritannien och vissa som säger sig ha sett loch-ness odjuret "Nessie" tror att det kan röra sig om en eller flera plesiosaurus som ska ha överlevt. Det tror jag inte på, men det hade varit häftigt!
20230314_220748.jpg

Avrapportering 14/3
Inga missöden med andra klockor, idag heller. En Certina, För nit och redlighet, men med dött batteri passerade dock utan krångel.
Dagens manschettknappar. Sankt Andreaskorset på knappar från Skultuna. De får mig alltid att längta efter Scottish breakfast, destillerier, får och single tracks.
PSX_20230314_220716.jpg

OWG MARCH AUKTIONER

Nu finns det möjlighet att lägga upp auktioner till förmån för vår insamling.

Titta igenom klocklådan om det är något ni vill passa på att göra er av med. Eller varför inte auktionera ut OWG-klockan lagom till mars tar slut?

OWG MARCH AUKTIONER

Nu finns det möjlighet att lägga upp auktioner till förmån för vår insamling.

Titta igenom klocklådan om det är något ni vill passa på att göra er av med. Eller varför inte auktionera ut OWG-klockan lagom till mars tar slut?
Härligt! KS Explorers Club kommer bidra med minst en auktion 👍👨🏻‍⚖️

Tillbaka
Topp