Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En del av den Brasilianska regnskogenNågon som kan gissa vad det är?
![]()
Här ska det jävlar i det göras pinnglass!
48st är 4 kartonger med 12 Kimonos i varje.Är på jakt efter en kimono från Ikea som svärmor beställt, ska finnas 48 st. Enligt expediten finns nog alla i en kundvagn, i morse hade någon mupp köpt 20st BRICKOR från kollektionen. Suck. Har gått två varv i varuhuset för att se om jag hittar den skyldige så att jag kan norpa en, men icke!![]()
Fan vad bra den där är alltsåDag 14 och tillbaka på länk med läsning om allt som väntar efter den här månaden är över.. För om något så får man nog ställa sig in på att köpa nytt efter detta då Landmastern kommer få leta efter handledstid ett bra tag..
![]()
Snyggt! Har själv ett 360 med nån modd från tonåren som agerar supernintendo och n64 som fortfarande inte döttDags för lite modern retro-gaming!
![]()
Haha den ständiga red ring of death-oron när man startar den... Tur jag har två 360sSnyggt! Har själv ett 360 med nån modd från tonåren som agerar supernintendo och n64 som fortfarande inte dött![]()
Tror tyvärr på expeditens tes, när jag kom hem stod det slutsålt. Var 28x i S/M och 20x i L/XL48st är 4 kartonger med 12 Kimonos i varje.
99% säker på att de antingen fanns ouppackade på lagret eller att de var fellevererade så systemet tror de finns men de har inte kommit IRL.
Att det var slut sen var ju inte så konstigt då expediten säkerligen korrigerade felsaldot, men 4x12 stämmer ju inte.Tror tyvärr på expeditens tes, när jag kom hem stod det slutsålt. Var 28x i S/M och 20x i L/XL
Fick iaf med mig en sovmask! Eller natthatt, ögonkeps, ögonmössa, ögonhatt som jag så fint kallar dem vilket fästmön inte uppskattar.
@Staafen har du klippt dig?![]()
My precious
Bara lavett om du bar den som Flavor Flav bär sina.Jag bar en väggklocka idag i samband med att jag skulle fota den. Det är ju nästan lavett på den!Eller vad säger ägaren till klockan @Highvalley?
![]()
Jag skippade det idag!Bara lavett om du bar den som Flavor Flav bär sina.
Omväxling förnöjer!Jag skippade det idag!![]()
Fy fasen va ballt!!Äntligen måndag, klackarna i taket (isen)! Har haft fullt upp å nästan glömt bort hela OWG-grejen, kanske lika bra så
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()