• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Mer kycklingsallad åt folket!

C6CF5346-E0FC-4432-997B-CAC4F0D428B5.jpeg
50990491-8B13-48F2-B624-C32D206BE5E2.jpeg

Är på jakt efter en kimono från Ikea som svärmor beställt, ska finnas 48 st. Enligt expediten finns nog alla i en kundvagn, i morse hade någon mupp köpt 20st BRICKOR från kollektionen. Suck. Har gått två varv i varuhuset för att se om jag hittar den skyldige så att jag kan norpa en, men icke!
20230314_154755.jpg
48st är 4 kartonger med 12 Kimonos i varje.
99% säker på att de antingen fanns ouppackade på lagret eller att de var fellevererade så systemet tror de finns men de har inte kommit IRL.

48st är 4 kartonger med 12 Kimonos i varje.
99% säker på att de antingen fanns ouppackade på lagret eller att de var fellevererade så systemet tror de finns men de har inte kommit IRL.
Tror tyvärr på expeditens tes, när jag kom hem stod det slutsålt. Var 28x i S/M och 20x i L/XL 😴

Fick iaf med mig en sovmask! Eller natthatt, ögonkeps, ögonmössa, ögonhatt som jag så fint kallar dem vilket fästmön inte uppskattar.

Tror tyvärr på expeditens tes, när jag kom hem stod det slutsålt. Var 28x i S/M och 20x i L/XL 😴

Fick iaf med mig en sovmask! Eller natthatt, ögonkeps, ögonmössa, ögonhatt som jag så fint kallar dem vilket fästmön inte uppskattar.
Att det var slut sen var ju inte så konstigt då expediten säkerligen korrigerade felsaldot, men 4x12 stämmer ju inte.
Jag sänker min gissning till en rätt generös 50/50.😉

Tillbaka
Topp