S
Staafen
Guest
Klarade 19 dagar med de dagar innan mars räknat. Men nu får de va nog
hoppas på en förstående Batman @Staafen![]()
De kom ett paket idag vad hade ni andra gjort...![]()
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klarade 19 dagar med de dagar innan mars räknat. Men nu får de va nog
hoppas på en förstående Batman @Staafen![]()
De kom ett paket idag vad hade ni andra gjort...![]()
Vill ni ha bildbevis på att jag inte har ett fickur i rumpan menar du?Det ser ut som du klarar detta galant. Men hur kan vi egentligen vara säkra på att du inte fuskar?
![]()
Nej det vore nog för mycket begärt. Noterar dock att du inte förnekar det...Vill ni ha bildbevis på att jag inte har ett fickur i rumpan menar du?
@Staafen![]()
Jag trodde jag skulle klara mig iallafall ett par dagar till då det lär dyka upp ett nyförvärv i paketform, men det började regna och det gillar ju lädret på Tanken ungefär lika bra som den suddiga hunden i bakgrunden här. So long!
![]()
Jag trodde jag skulle klara mig iallafall ett par dagar till då det lär dyka upp ett nyförvärv i paketform, men det började regna och det gillar ju lädret på Tanken ungefär lika bra som den suddiga hunden i bakgrunden här. So long!
Här ska det jävlar i det göras pinnglass!Någon som kan gissa vad det är?
![]()
Någon som kan gissa vad det är?
![]()
Riktigt krispig bildFun fact, min Sinn 356 är en specialbeställning från Sinn med kritvit lysmassa istället för originalet som är lite gulgrönaktig. Jag ville åt det rent svart-vita. Nackdelen är att den lyser svagare, men det stör mig inte nämnvärt.
![]()
Trä!Någon som kan gissa vad det är?
![]()
Någon som kan gissa vad det är?
![]()