• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

6066973C-0273-4A80-80AA-67230FD48966.jpeg
Hello darkness my old friend..

Beroendet drog mig åter in i mörkret. Tack för mig!

❤️

AddText_03-16-03.41.21.jpg

The many faces of owgm

Nu är vi halvvägs igenom och det börjar bli dags att summera lite kring vilka vi har med oss. Vilken av de fem profilerna identifierar du dig med?

1 - Den enkla vägen ut. 😎 Väljer en favorit i samlingen eller en allmänt vedertagen GADA för att mars med en klocka verkar svårt. Behöver all tröst en kan få i den här mörka världen. Spenderar resten av månaden med att lägga upp bilder med tagline: "Det här är ju lätt", "Inga problem", "Går bra det här"

2 - Tänjer på sina gränser. 😅 Väljer en klocka som är relativt nära hemma. Breddar sina vyer med någonting som inte är helt säkert deras kopp te. Byter ofta band och länk, gärna flera gånger om dagen för att bearbeta den existentiella ångesten.

3 - Vad då gränser?! 🦹‍♂️ Den här personen vänder upp och ner på världen för att hitta den mest märkliga ur som kan bäras under en månad. En ledstjärna i OWGM för de visar världen på riktigt vad det handlar om. Står på barrikaderna och skriker ut kollektivets sak med fanan höjd.

4 - Hemliga polisen 🕵️‍♂️ Kan ofta identifieras med någon av kategori 2 eller 3. Skillnaden är att de har tagit tjänstledigt för att lusläsa hela forumet och för den delen resten av internet och diverse medier för att hålla syndare och dissidenter på tårna. Har en outtalad förälskelse med samtliga deltagare i kategori 7

5 - Osynlig. 👤 Anmäld med någon klocka men syns aldrig igen. Bidrar till vår sak men vill inte bli inblandad i galenskaperna som aktivisterna sysslar med ute på gatorna.

6 - Tvivlarna och bakåtsträvarna. 🙅‍♂️ Står vid sidan av och kommentarer tokigheterna som pågår. Innerst inne önskar de att de kunde på något sätt delta utan att bli påkommen. Har inte tagit steget till att bli del av kategori 5.

7 - 🦇
1678946539438.gif
Underbart! Och jag erkänner... Jag är en typisk profil 1 ....

Vilken härlig dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag känner på mig att det ligger en lavett i luften.. Jag kastar in handduken i halvtid.
OWG-Casion auktioneras ut.
20230316_130324.jpg

EDIT: bilden är från idag, har inte hunnit ställa om datumet. Bara så ingen tror att jag försöker fuska mig till min lavett...

@Staafen missades det att kattvakt lämnade in.

Själv går det ju finemang.

20230316_180934.jpg

Tillbaka
Topp