Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar att det är 280 pers kvar då eller…?
![]()
Det mörka talet lär vara muchos störros
#dagsexton: We’re still going strong…typ!Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
Ser riktigt snygg ut på det där natot måste jag sägaSoffhäng med min trogna vän efter lite kvällsjobb.
![]()
Du menar att det är 280 pers kvar då eller…?
![]()
Nu är jag ju starkt partisk för nato, men jag tycker det passar utmärkt på Aqualand! Upplever det inte alls som topptungtSer riktigt snygg ut på det där natot måste jag säga
Har faktiskt inte kommit mig för att testa min på Nato ännu. Har fått för mig att den blir lite topptung?! Stämmer det, hur tycker du den bärs på ett Nato?
Då får jag nog helt enkelt försöka hitta ett prisvärt nato och ge det en chans helt enkeltNu är jag ju starkt partisk för nato, men jag tycker det passar utmärkt på Aqualand! Upplever det inte alls som topptungtInte tjongat in i några dörröppningar ännu!
![]()
Bra. Viktigt med ren luft!Är runt och kollar våra filter, sätter även upp listor där vi kan fylla i datum när vi har utfört det…
![]()
![]()
![]()
Brukar det inte vara gnejs där?Bra gissning, men det är faktiskt en gammal hemlig gömma ute på Näset (GBG)