• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

5A9D0CD2-48A0-42D3-8832-C2B66383A0C4.jpeg
Blir mer och mer sugen på att byta till en annan klocka, men jag försöker hålla i!
Kanske får bli ett bandbyte imorgon för att förnya sig något 😁

Avrapportering 16/3.
En vanlig dag på jobbet, rätt mycket så. Även om den innefattade en del snärj som springschas. Vd titeln tynger inte så mycket...
Arbetsdagen avslutades med att fylla om ljusstakar. Sånt får man pyssla med på kvällstid, ensam, eftersom personalen annars gnäller att det luktar starkt. Trams. Imorgon klär jag botten med ny filt.
Dagens manschettknapp. Rätt trivsamma, i doublé och med stenen karneol. ...Eller möjligen agat.
PSX_20230316_214815.jpg
20230316_195011.jpg

Dag 16 tillsammans med Pteranodon.
Pteranodon betyder "tandlös jätteflygödla". Den levde på fisk och kunde mäta upp till 8 meter i vingspannet. Trots dess storlek gjorde det ihåliga skelettet att man inte tror den vägt mer än ca 17 kg. Pteranodon var ingen dinosaurie utan en flygreptil, för det fanns inga flygande dinosaurier på den tiden. Däremot är dagens fåglar egentligen bara ving- och fjäderbeklädda dinosaurier.
20230316_215321.jpg

Ser riktigt snygg ut på det där natot måste jag säga 👌🏻
Har faktiskt inte kommit mig för att testa min på Nato ännu. Har fått för mig att den blir lite topptung?! Stämmer det, hur tycker du den bärs på ett Nato?
Nu är jag ju starkt partisk för nato, men jag tycker det passar utmärkt på Aqualand! Upplever det inte alls som topptungt :) Inte tjongat in i några dörröppningar ännu!
_DSC3947-01.jpeg

Tillbaka
Topp