• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Screenshot_20230317_114028_Chrome.jpg

Vem knuffar oss över 100 000 kr? 👀
@Berns
Edit: @Vinflaskan blev det! 🥳

Finns både och mig veterligen, även om graniten inte är riktigt lika röd som den karaktäristiska bohusgraniten längre norrut 🤓

Jag gillar morsor, men gömmer mig illa kvickt i en buske eller under vattnet om man mot all förmodan skulle se levande homo sapiens vid "mina" gömställen 😶‍🌫

Du har rätt, det finns granit här också men betydligt mindre och mer grå i färgen, om jag minns rätt från när jag läste geologi.

Jag ser annars framför mig hur du blir avslöjad på vattenkanten. Nedkrupen bakom en buske i svart tight gummidräkt….

Kan bli lite jobbigt!

😄

Senast ändrad:
Jag ser annars framför mig hur du blir avslöjad på vattenslangen. Nedkrupen bakom en buske i svart tight gummidräkt….

Kan bli lite jobbigt!

😄
HA! Well, hellre det än att svara på samma lika frågor förtisjutusen ggr 😅
Förresten kan jag i all ödmjukhet stanna under ytan längre än vad eventuella åskådare kanske anar... "jaha det var bara en säl" typ

Homage/designstöldshatare varnas!

När yngsta sonen föddes för en dryg månad sedan beställde jag en customklocka med hans namn på. Dålig timing med owgm men tänkte att jag skulle fixa det ändå. Den anlände för någon vecka sedan och idag kunde jag inte längre stå emot. Dag 17 får jag alltså erkänna mig besegrad.
Batman, bring me some love 😘
IMG20230317091357.jpg
Adobe_20230317_122854.png

När yngsta sonen föddes för en dryg månad sedan beställde jag en customklocka med hans namn på. Dålig timing med owgm men tänkte att jag skulle fixa det ändå. Den anlände för någon vecka sedan och idag kunde jag inte längre stå emot. Dag 17 får jag alltså erkänna mig besegrad.
IMG20230317091357.jpg

Hit, men inte längre. Jag erkänner mig besegrad och fattar inte varför någon utsätter sig för detta😬
396356BE-7B89-41F4-85DF-6857C20E287E.jpeg
Svaga svaga individer. Extra sting i handflatan här tack @Staafen ☝🏼

Inte okej, SMH...my head

IMG20230317091357.jpg

❤️

AddText_03-17-12.52.55.jpg

Tillbaka
Topp