Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns både och mig veterligen, även om graniten inte är riktigt lika röd som den karaktäristiska bohusgraniten längre norrut
Jag gillar morsor, men gömmer mig illa kvickt i en buske eller under vattnet om man mot all förmodan skulle se levande homo sapiens vid "mina" gömställen🌫
Nu blev jag extremt badsugenEna stunden sitter man vid ett skrivbord – nästa är man ute i skog och mark! Härligt med lite variation.
Tur att klockan har varselväst på sig...
![]()
![]()
![]()
HA! Well, hellre det än att svara på samma lika frågor förtisjutusen ggrJag ser annars framför mig hur du blir avslöjad på vattenslangen. Nedkrupen bakom en buske i svart tight gummidräkt….
Kan bli lite jobbigt!
![]()
Homage/designstöldshatare varnas!
När yngsta sonen föddes för en dryg månad sedan beställde jag en customklocka med hans namn på. Dålig timing med owgm men tänkte att jag skulle fixa det ändå. Den anlände för någon vecka sedan och idag kunde jag inte längre stå emot. Dag 17 får jag alltså erkänna mig besegrad.
Batman, bring me some love
![]()
![]()
Svaga svaga individer. Extra sting i handflatan här tack @StaafenHit, men inte längre. Jag erkänner mig besegrad och fattar inte varför någon utsätter sig för detta
![]()
Vet inte vad jag ska svara riktigt, antar att det inte spelar någon roll om vi försöker be dig om förlåt
Homage/designstöldshatare varnas!
När yngsta sonen föddes för en dryg månad sedan beställde jag en customklocka med hans namn på. Dålig timing med owgm men tänkte att jag skulle fixa det ändå. Den anlände för någon vecka sedan och idag kunde jag inte längre stå emot. Dag 17 får jag alltså erkänna mig besegrad.
Batman, bring me some love
![]()
![]()
Ursäkter godtas icke i denna gren ändå tyväääärr. VM i lövtunna pannben fortsätter, var så säker.Vet inte vad jag ska svara riktigt, antar att det inte spelar någon roll om vi försöker be dig om förlåt![]()
Hit, men inte längre. Jag erkänner mig besegrad och fattar inte varför någon utsätter sig för detta
![]()
Det bara visslar i huvudet, I like it! @v0n vill du också..ge mig en?
Du föll! Gav efter. Gav med dig.Hit, men inte längre. Jag erkänner mig besegrad och fattar inte varför någon utsätter sig för detta
![]()
Kanske en extra sladdrig och fuktig handflata @Staafen ?
Jag kämpar på! Blev jag inlurad av någon så får jag väl lura mig själv genom den här PÄRSEN!Ursäkter godtas icke i denna gren ändå tyväääärr. VM i lövtunna pannben fortsätter, var så säker.
Kanske morot nog för dig att hålla ut nu @thewordfox ?![]()
Du föll! Gav efter. Gav med dig.
Hur känns det? Kan du se dig själv i spegeln (metaforiskt endast för du bör inte göra det på riktigt)?