• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Hade tänkt stoltsera med nytt band idag pga halvvägs igenom månaden eller någon annan irrelevant ursäkt. Flippade när Budbee ringde igår och tydligen inte kom in..jag begrep inte ett ord av vad han sade. Verkade inte som att vi hade något gemensamt språk eller ens ord...

Så det blir en dag till på det gamla...

PXL_20230317_074249948.jpg

Brukar det inte vara gnejs där?
Borde jag veta, mina hemtrakter.

Har du otur så stöter du på min mamma som skall bada .... 80+
Finns både och mig veterligen, även om graniten inte är riktigt lika röd som den karaktäristiska bohusgraniten längre norrut 🤓

Jag gillar morsor, men gömmer mig illa kvickt i en buske eller under vattnet om man mot all förmodan skulle se levande homo sapiens vid "mina" gömställen 😶‍🌫

Idag kunde hela OWG gått åt pipsvängen för undertecknad. Upptäckte imorse till min fasa en stor reva i armbandet.
37BF270D-2658-43C8-B103-1D4124D91C84.jpeg

Som tur är så kunde min W-800H hoppa in och agera donator utan krusiduller.
592A30A4-1C73-4063-AD72-4EB6E228B1BB.jpeg

-Denna solen må ha fläckar som en leopard, men ett tag till hänger vi allt med 😃
32D268DA-C565-424F-87E2-A710E592AEF2.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp