Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En V60... Jag som trodde du hade finbilen igår.Dag 17. Fredag och jag fick ta finbilen idag![]()
Ja, ja - men det er FREDAG og da skal OWGFAIL-flighten fylles opp.
Älskar citronen. Men skönt med en varm bil på morgonen iblandEn V60... Jag som trodde du hade finbilen igår.![]()
Precis! Ready for takeoff i Fail-tråden.Ja, ja - men det er FREDAG og da skal OWGFAIL-flighten fylles opp.Brace yourself.
![]()
Riktigt bra kombo! Höjde helt klart en redan fin klockaEtt sista ryck, sen är det ledigt en hel vecka. Ibland lönar sig hårt arbete. Nytt fredags-NATO på KUOE:n. Vidare, framåt!
![]()
![]()
![]()
Fi fan det var en EXTREMT tjusig dinka! Den hade jag LÄTT varit OWG medFlyga kan jag ju inte hindra dig ifrån, men att komma och snacka UTC är fan slag under bältet!
![]()
T minus 14 days! Nedtellingen har begynt.
![]()
![]()