Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Himla enkelt när man börjar den 21, ja!Inga som helst problem detta, men tror att man kanske säkrade och gjorde det lite väl lätt i år..
just nu arbetandes på tåget till Hufvudstaden:
![]()
Yohooooo @StaafenDag 21 och dags för en sinnesundersökning.
Passade på att göra några ärenden på lunchen, bl a justering av en länk. Eftersom jag haft en likadan klocka med tillhörande länk tidigare var jag förberedd med en gammal bild som visade hur mkt länken behövde kortas. Lämnade klockan och bilden och kollade runt i butiken under tiden. När den hjälpsamma personen kom tillbaka med klockan konstaterade hon att det var bäst att se så den passade, som den naturligaste sak i världen byttes klocka.
Hur j-a svårt kan det vara att ha en och samma klocka i en månad?!
Dag 21 och dags för en sinnesundersökning.
Passade på att göra några ärenden på lunchen, bl a justering av en länk. Eftersom jag haft en likadan klocka med tillhörande länk tidigare var jag förberedd med en gammal bild som visade hur mkt länken behövde kortas. Lämnade klockan och bilden och kollade runt i butiken under tiden. När den hjälpsamma personen kom tillbaka med klockan konstaterade hon att det var bäst att se så den passade, som den naturligaste sak i världen byttes klocka.
Hur j-a svårt kan det vara att ha en och samma klocka i en månad?!
Brukade vakna upp till 5+ olästa sidor i den här tråden men de senaste dagarna har det knappt varit 2. Vart är alla? Hade jag rätt, är vi verkligen bara 12 kvar?Tror bara vi är typ 12 kvar nu
Brukade vakna upp till 5+ olästa sidor i den här tråden men de senaste dagarna har det knappt varit 2. Vart är alla? Hade jag rätt, är vi verkligen bara 12 kvar?![]()
KvarBrukade vakna upp till 5+ olästa sidor i den här tråden men de senaste dagarna har det knappt varit 2. Vart är alla? Hade jag rätt, är vi verkligen bara 12 kvar?![]()
Läste att det är 5 olika virus i omlopp och barn kan ha alla 5 samtidigtDet här med att börja förskola är verkligen helt underbart, grabben var frisk 3-4dagar för att nu ha feber igen
![]()
Jag känner exakt likadant. Var lite trött på klockor men har nu fått upp intresset och är riktigt sugen på att köpa lite nytt!Dag 21: Än så länge inga större problem, även utan bandbyten. Däremot är en lite otippad sidoeffekt av OWGM att jag - precis som andra nämnt - fått upp intresset för klockor igen på allvar och känner att det kanske behövs en liten rotation bland övriga klockor så att man kan skaffa sig något lite mer skojigt - kul!
![]()
Ja alltså jag vabbade drygt 2v sedan gick han torsdag-fredag och sjuk igår igen..Läste att det är 5 olika virus i omlopp och barn kan ha alla 5 samtidigt![]()
10...max. Egentligen.Brukade vakna upp till 5+ olästa sidor i den här tråden men de senaste dagarna har det knappt varit 2. Vart är alla? Hade jag rätt, är vi verkligen bara 12 kvar?![]()