Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådär ja, nu går den nästan som en TeslaJahopp, vore det inte för @Burnman å @JohnHarrison samtal om gångavvikelser igår...
Tack för den gubbar, ni är skyldiga mig fem minuter av min värdefulla tid(SKOJA! hade tänkt göra det ändå
)
![]()
![]()
Peta peta mäta mäta greja greja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ser annonsen framför mig. ”Klickade inte riktigt med Skalman och därför får någon annan chansen att njuta av denna pärla! Endast testad en månad på armen och har plasten kvar på baksidan. Sätter priset till 799 kr vilket får anses humant då de flesta på c24 ligger på mellan 1000 och 2000 kr. Inga byten denna gång. Prutning undanbedes. Vänligen respektera det. Väl mött!”Ja slänga den får du ju inte vilket dessutom framgår klart och tydligt av boettlockets märkning. Jag tror för övrigt att du bidragit till en hype för modellen. Skalman är nu slutsåld hos alla handlare, worldwide. 5% över list känns därför blygsamt, lägg till en nolla eller två och kör ett prispåslag om 50-500%, minst.
![]()
![]()
![]()
#dagtjugoett: Snöfall var inga problem för ”terroristen”…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
Grattis! Satt den bra på?Dag 21! Sen incheckning idag efter intensiv men bra jobbdag. Nyhemkommen efter regning cykelfärd hem.
![]()
Stannade till i några second hand-butiker på vägen hem och såg en klocklåda... priset på bara lådan är ju okej, men ser ni vad jag såg bland skräpet?
![]()
Jaaa! En Camel Trophy! Det kanske låter löjligt, men jag har velat hitta en sån på loppis hur länge som helst. Repigt glas men det kan nog putsas till tids nog.
![]()
Närvarande!Brukade vakna upp till 5+ olästa sidor i den här tråden men de senaste dagarna har det knappt varit 2. Vart är alla? Hade jag rätt, är vi verkligen bara 12 kvar?![]()
Bara kul att man kan hjälpa tillJahopp, vore det inte för @Burnman å @JohnHarrison samtal om gångavvikelser igår...
Tack för den gubbar, ni är skyldiga mig fem minuter av min värdefulla tid(SKOJA! hade tänkt göra det ändå
)
![]()
![]()
Peta peta mäta mäta greja greja
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ÄNTLIGEN!! Stort grattis vännen. Ta med den där den 1:a tackFått hem ny klocka idagmen det var ju till frugan så Pelagosen sittersäkert![]()
![]()
Ja tänkte ta med en låda med frugans klockor.Närvarande!
![]()
Bara kul att man kan hjälpa till
ÄNTLIGEN!! Stort grattis vännen. Ta med den där den 1:a tack
Yes, blir bra!Det är rätta takter
Tänkte faktiskt så sent som idag att jag skulle stämma av mot fröken ur hur den dragit sig. Men kom på så fort tanken dök upp att det inte är så roligt eller spännande! Visst är det väl sista söndagen i mars man ställer om till sommmartid?! Då får avstämning ske tycker jag.