Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur ser den vänstra ut på armen?Muchos pinkos
![]()
Ett ögonblickHur ser den vänstra ut på armen?
Obs fullsetSer annonsen framför mig. ”Klickade inte riktigt med Skalman och därför får någon annan chansen att njuta av denna pärla! Endast testad en månad på armen och har plasten kvar på baksidan. Sätter priset till 799 kr vilket får anses humant då de flesta på c24 ligger på mellan 1000 och 2000 kr. Inga byten denna gång. Prutning undanbedes. Vänligen respektera det. Väl mött!”
Riktigt trevlig faktisktHur ser den vänstra ut på armen?
Dagens datum och alltRiktigt trevlig faktiskt
![]()
Riktigt trevlig faktiskt
![]()
Han kommer säkert hitta på nått om att han rakade armen lite snabbtDagens datum och allt
Kom inte och påstå att det är @Roosterwife arm, det köper vi inte!! @Staafen kom och flappa till honom fort som fan innan han får en chans att försvara sig
Riktigt trevlig faktiskt
![]()
Dagens datum och allt
Kom inte och påstå att det är @Roosterwife arm, det köper vi inte!! @Staafen kom och flappa till honom fort som fan innan han får en chans att försvara sig
Skulle jag säga att det var nån annans arm hade jag nog blivit förvissad till garaget utan att passera GÅDagens datum och allt
Bra med päls iblandHan kommer säkert hitta på nått om att han rakade armen lite snabbt![]()
På prisutdelningen när du ska överlämna denna fotokurs2024 kanske vi kan samla in pengar till en fotokurs till @Berns eller vad säger ni?![]()
Trivs Du inte i fina garaget?Skulle jag säga att det var nån annans arm hade jag nog blivit förvissad till garaget utan att passera GÅ![]()
Ingen läggmatch där inte....Lirar basket med grabben, vann med 94-0. Visst, han har inte fyllt tre än och jag är ca en meter längre än honom men han kan väl försöka i alla fall?
![]()
Finns inga läggmatcher i livet, lika bra att han lär sig direkt!Trivs Du inte i fina garaget?
Ingen läggmatch där inte....