Bandfrågan kan då också bli högst relevant. Kanske bättre att skaffa dessa inom EU så man inte blir ruineradStörsta problemet måste väl ändå vara att dom lämnat EU??Införsel av varor å så tänker jag.....
![Thinking face :thinking: 🤔](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f914.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bandfrågan kan då också bli högst relevant. Kanske bättre att skaffa dessa inom EU så man inte blir ruineradStörsta problemet måste väl ändå vara att dom lämnat EU??Införsel av varor å så tänker jag.....
Äsch, jag har klarat det fint utan band, värsta fall får du fästa en kedja att ha BigBen iBandfrågan kan då också bli högst relevant. Kanske bättre att skaffa dessa inom EU så man inte blir ruinerad![]()
Jag bor ju på Island så härifrån är det inga som helst problem att fylla på:Tycker att Bond-NATO:t blev bra på KUOE:n men imorgon är det byte på gång. Omväxling förnöjer.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Equilibrium
Skeppskronograf
Tornur
Atomur
Lemur (se nedan)
Struktur
Osv…
Finns för och nackdelar med alla.
![]()
Ta en bild med en annan klocka på armen då?Inte tröttnat på denna än, men börjar bli trött på att det endast postas snarlika bilder från mitt håll varje dag
![]()
Mer seriös fråga, hur många är faktiskt kvar?? Av hur många initialt?
Går inte att utvärdera mer än att mörkertalet är ca 90% av det vi ser här. Resterande 10% här är med 95% säkerhet heller inte 100% ärliga med sitt deltagande.Mer seriös fråga, hur många är faktiskt kvar?? Av hur många initialt?
Kan faktiskt säga att den suttit på 24/7 förutom vid dusch. Är sån där konstig typ som sover med klockanGår inte att utvärdera mer än att mörkertalet är ca 90% av det vi ser här. Resterande 10% här är med 95% säkerhet heller inte 100% ärliga med sitt deltagande.
Kan faktiskt säga att min även sitter på vid dusch, så du är i gott sällskapKan faktiskt säga att den suttit på 24/7 förutom vid dusch. Är sån där konstig typ som sover med klockan![]()