• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Alldeles försenad checkin i regnet…
A0775705-E47D-42A8-99AF-943EE9EEA3DD.jpeg

Kan faktiskt säga att min även sitter på vid dusch, så du är i gott sällskap 😬

Får nog förtydliga att jag inte misstror någon här i tråden, och är kaaanske inte 100% seriös till 95% på ett ungefär.
Kan med 100% säkerhet/ärlighet säga att Graffiti-Gn är den enda klocka som burits under månaden.👍
Nån slags heder måste man ju ha lixom :pompus:

Mången försök till att få mig att faila har gjorts, men ingen har lyckats hittills:D

Lägger strax upp länk till dagens Clubhouse, får dom som vill in och terapirisera sig lite :bawling:
IMG_20230322_154305.jpg

Blev det 200% säkerhet när texten blev dubblerad??? 🤔 :p

Veckans terapi-sessions-länk😁
Väl mött alla som känner att dom behöver lätta på sitt hjärta 👍

• Like
Reactions: bag
Kan faktiskt säga att min även sitter på vid dusch, så du är i gott sällskap 😬

Får nog förtydliga att jag inte misstror någon här i tråden, och är kaaanske inte 100% seriös till 95% på ett ungefär.
Något som jag inte räknade med när man började med den här utmaningen är att jag kommer göra mig av med 8 klockor som bara "är" I lådan. När man burit 1 o samma klocka snart 1 månad så har jag fått nån slags uppenbarelse över vad jag "vill" ha, och vad jag "villhöver" :p jag citerar Phil Rudd. "Less is more" :)

Något som jag inte räknade med när man började med den här utmaningen är att jag kommer göra mig av med 8 klockor som bara "är" I lådan. När man burit 1 o samma klocka snart 1 månad så har jag fått nån slags uppenbarelse över vad jag "vill" ha, och vad jag "villhöver" :p jag citerar Phil Rudd. "Less is more" :)
Går lite i samma tankar, känns lättare att rensa ut just nu

Jag fick feeling och pärlade lite goa armband i OWG:s vackra färgpalett. Armbanden passar i storlek för en vuxen man (jag har 18,5 cm handleder). Jag behöver dem ju givetvis inte själv utan säljer dem till förmån för insamlingen. Jag tänker att den som vill köpa ett av dessa unika smycken kan skicka ett PM till mig. Betalning kan vi ta på swish. Låt oss säga 20 kr för porto och kuvert plus valfri summa som jag sedan sätter in på insamlingssidan. OBS! Upplagan är mycket begränsad och det är inte säkert att jag vågar åka till Panduro igen så vänta inte med att säkra just din mars-prakt och samtidigt göra en äkta välgärning!

20230322_180759.jpg

Tillbaka
Topp