Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@StaafenDet sket sig, fick dåligt samvete gentemot de andra klockorna. Måste vara sjuk i huvudet. Hej allihop!
Jag tycker att det är viktigt att vi alla misstror varann och att angiveriet frodas. Under mars skall man titta sig över axeln, det är sen gammalt!Kan faktiskt säga att min även sitter på vid dusch, så du är i gott sällskap
Får nog förtydliga att jag inte misstror någon här i tråden, och är kaaanske inte 100% seriös till 95% på ett ungefär.
Jag är kluven i frågan, men håller med till 50%!Jag tycker att det är viktigt att vi alla misstror varann och att angiveriet frodas. Under mars skall man titta sig över axeln, det är sen gammalt!
Lång konferens om ni har 9 dagar kvar av denCheckar in från partnerkonferens. Drygt 9 dagar kvar….![]()
Kan med 100% säkerhet/ärlighet säga att Graffiti-Gn är den enda klocka som burits under månaden.Kan faktiskt säga att min även sitter på vid dusch, så du är i gott sällskap
Får nog förtydliga att jag inte misstror någon här i tråden, och är kaaanske inte 100% seriös till 95% på ett ungefär.
#dagtjugotvå: Tillbaka på 24h-visning…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
Partnerkonferens, är det ett annat ord för swingersträff?Checkar in från partnerkonferens. Drygt 9 dagar kvar….![]()
Något som jag inte räknade med när man började med den här utmaningen är att jag kommer göra mig av med 8 klockor som bara "är" I lådan. När man burit 1 o samma klocka snart 1 månad så har jag fått nån slags uppenbarelse över vad jag "vill" ha, och vad jag "villhöver"Kan faktiskt säga att min även sitter på vid dusch, så du är i gott sällskap
Den har jag missat att du skaffat vilket nummer har du?Ny dag och nya möjligheter för er att FAILA
Livet är för kort för att ha samma gamla sletna klocka på sig varje dag
![]()
Går lite i samma tankar, känns lättare att rensa ut just nuNågot som jag inte räknade med när man började med den här utmaningen är att jag kommer göra mig av med 8 klockor som bara "är" I lådan. När man burit 1 o samma klocka snart 1 månad så har jag fått nån slags uppenbarelse över vad jag "vill" ha, och vad jag "villhöver"jag citerar Phil Rudd. "Less is more"
![]()
Ett nyförvärv, blev nr 18! Mycket nöjd hittillsDen har jag missat att du skaffat vilket nummer har du?
Är det en kamera till Game Boy alltså?Dag 22 på min ära! Dagens fynd blev en Gameboy Camera.
![]()
Hade vi haft sådana idag hade selfies varit ganska blockiga, 0,014 megapixel!
![]()
![]()
Ja precis! Man stoppar in den där spelen går in i vanliga fall. Ska demonstrera när jag kommer hem från min minisemester på söndagÄr det en kamera till Game Boy alltså?
En sån måste jag ha!Ja precis! Man stoppar in den där spelen går in i vanliga fall. Ska demonstrera när jag kommer hem från min minisemester på söndag![]()