Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färgglatt och passar till påsken också.Dag 23 checkar jag in tillsammans med den mäktiga J35 Draken. Dra iväg ett PM om du också vill pryda handleden med ett OWG-armband i sobra färger och samtidigt stödja Min Stora Dag ännu mer!
HELL NO!!!!Bara en vecka kvar alltså? Dags att börja fundera på vilken som blir owga klockan då. För vi kör väl på en månad till?
NoooBara en vecka kvar alltså? Dags att börja fundera på vilken som blir owga klockan då. För vi kör väl på en månad till?
Grattis! Det är inte alls otrevligt att ta bort dom.....vet av erfarenhet....
Dagens nöje blir att få visdomständerna på nedre etage bortopererade. Bägge sidor är lika illa, vågrätt placerade tänder har historiskt sett inte varit någon höjdare i evolutionen.
Tiden fram tills dess skall jag spendera med att se Exit och om jag hinner även ”The Cabinet Of Dr Caligari”.
Tack för inbjudan! Jag tittar nog in senDu är alltid välkommen in till gemenskapen och värmen i G-shocktråden
Var det måhända en Konstantin Chaykin Joker ?Dag 23. I natt drömde jag att jag failade OWGM. Plötsligt satt det en annan klocka på armen. Minne inte vilken. Vaknade ångestfyllt. Sedan blev det lättnad, jag är fortfarande med
Du kör väl sinn? Ingen kommer märka om du roterar lite, alla ser likadana ut i vilket fall som helst.HELL NO!!!!
Du har ju en hel samling att välja mellan. Jag föreslår att du kör april med vargen.
Tänk vad mycket bättre det hade känts med en riktig flygarklocka! Något issued kanske, eller en sån där celegin som alla pratar om? Eller åtminstone en kronograf? Men armbandet var ju snitsigt!Dag 23 checkar jag in tillsammans med den mäktiga J35 Draken. Dra iväg ett PM om du också vill pryda handleden med ett OWG-armband i sobra färger och samtidigt stödja Min Stora Dag ännu mer!
Sluta försöka! Jag är starkare än du. Jag kommer inte vika ner mig!Tänk vad mycket bättre det hade känts med en riktig flygarklocka! Något issued kanske, eller en sån där celegin som alla pratar om? Eller åtminstone en kronograf? Men armbandet var ju snitsigt!
Har fragmentariska minnesbilder. Men det är definitivt en klocka som skulle kunna dyka upp i en drömVar det måhända en Konstantin Chaykin Joker ?
Starkare i brottning och rövkrok kanske!Sluta försöka! Jag är starkare än du. Jag kommer inte vika ner mig!
Jag hyser stort agg mot Länsstyrelsen i Uppsala län. De tog 8 månader på sig att inkomma med ett yttrande till vår överklagan i ett strandskyddsärende i Mark- och miljödomstolen. Nu får vi 8 dagar på oss att inkomma med svaromål till LST:s yttrande. LST har varit extremt slöa och brustit i sin hantering och administration under hela processen. Domstolen skall ha vårt yttrande dagen innan jag äntligen får ta på mig en annan klocka.