Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sååå jäkla häftiga bilder ovan molnenDet regnar och regnar, himmeln är grå. Men här hos mig, där är himlen blå. //Lasse Stefans![]()
Det här med rövkrok får gärna utvecklas?Starkare i brottning och rövkrok kanske!
BURNA BURNA BURNA !!!!!!Pacecar
![]()
Blir också lika hänförd varje gång!Sååå jäkla häftiga bilder ovan molnen![]()
Jag och @frere var båda lovande som juniorer men valde att satsa på ett "hederligt yrke" istället. Det har gått bra för honom men det går inte att sluta undra vart karriären tagit honom. En jäkla räckvidd hade han och bra momentum i de långa spindelapa-benen.Det här med rövkrok får gärna utvecklas?
Låter kul!![]()
Känner mig tvungen att, som läkare, upplysa om att du kommer ta mindre skada av @Staafen / Batmans kanelbulle (visst säger man så i Finland?) än att fortsätta sådär!
Jag skall se om jag kan blidka Batman med någon form av intyg.ja jag vet, I am out![]()
Alltid rätt med rosa.Guten morgen alle leute
![]()
![]()
![]()
Alltid rätt med rosa.Guten morgen alle leute
![]()
![]()
![]()
Man ska fasen inte skämmas för lite färgAlltid rätt med rosa.
Alltid rätt med rosa.
![]()