Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar inte sälja saker särskilt ofta. Av nyfikenhet någon modell som är mer intressant i så fall?Du vill inte sälja någon av dem?
Haha!
@Staafen lite kvällsjobbNä hörni, nu struntar jag i det här. Frihet är värt en örfil eller två - jag möter handflatan med rak rygg.
Inte nog med att jag var tvungen att cykla till jobbet. Jag glömde klockan hemma…
Svenskt och finskt
Nä hörni, nu struntar jag i det här. Frihet är värt en örfil eller två - jag möter handflatan med rak rygg.
Känns som en grym samling, tror att Speedmastern passar bra också. Kommer nog hålla mig till Explorern, Pelagosen och Speedmastern som bas. Känner mig också rätt mätt just nu och håller i mig genom W&W sedan blir det lite paus.Nej, aldrig! Den, FXD och Explorern stannar.
Jag känner mig själv lite matt.. tror jag skall skaffa en g-shock eller liknande och lägga undan alla dyra klockor ett tag när April kommer.. vi får se.Jag har sålt två klockor i mars och nu eventuellt en till som jag aldrig trodde att jag aldrig skulle sälja. Jag har tappat suget helt typ och vill bara att det ska bli april så jag kan logga ut.
Du är alltid välkommen in till gemenskapen och värmen i G-shocktrådenJag känner mig själv lite matt.. tror jag skall skaffa en g-shock eller liknande och lägga undan alla dyra klockor ett tag när April kommer.. vi får se.
Takk. Ser frem til påske. Klokker og mat...Grymt jobbat!
Jag vänder andra kinden till! Det här är mitt bästa beslut på flera veckor och jag vaknade med oändlig sinnesfrid.Ynkedom! Hoppas Läderlappen drar på sina mest välsydda hårdhandskar!
Ja jag gillar gamla grejer och mobiltelefoner var min grej i ungdomen. De flesta av dessa hade jag inte råd att köpa då men har samlat på mig genom tradera. Detta är dock bara en liten del av samlingen. Undrar om jag har fler klockor eller mobiltelefoner?Wow vilken nostalgi!! Har själv en 8890 i en låda 8800 (eller silverpilen) är nog min favorit i gänget. Har dock aldrig ägt någon.
Fin samling!!
Ja precis! Man stoppar in den där spelen går in i vanliga fall. Ska demonstrera när jag kommer hem från min minisemester på söndag