• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

AFA8D0D8-B231-451C-A27A-71AA14F47415.jpeg
Nä hörni, nu struntar jag i det här. Frihet är värt en örfil eller två - jag möter handflatan med rak rygg.

A8FD3EA1-498E-4C03-AA22-915AC2797777.jpeg

Hemma igen och läser ikapp tråden efter en lång intensiv dag med jobb. Bra reflektioner i den här, nog min favoritvinkel! Lampan som reflekteras är ett gammalt arvegods. Flygfors glasbruk ca 1960 verkar det som. Mycket trevligt owgmfotoljus 👌

image.jpg

Inte nog med att jag var tvungen att cykla till jobbet. Jag glömde klockan hemma…

Tycker nästan att det är en varning på det. Låter lite slappt ;)

Dag 23)

Men va fanken, skulle ju bli soligt idag när man kollade vädret igår! Men klockan är ju inte så mycket i och för sig!

C4E22CFE-C1D8-496F-893D-635ABFCBF6D0.jpeg

Bytte tillbaka till det röda lädret då det sitter både bättre p.g.a att lädret är kortare och lyftet klockan mer!

349D0CB8-184E-4732-9CE6-A3DDC4CDEDDA.jpeg

Senast ändrad:
Wow vilken nostalgi!! Har själv en 8890 i en låda😃 8800 (eller silverpilen) är nog min favorit i gänget. Har dock aldrig ägt någon.

Fin samling!!
Ja jag gillar gamla grejer och mobiltelefoner var min grej i ungdomen. De flesta av dessa hade jag inte råd att köpa då men har samlat på mig genom tradera. Detta är dock bara en liten del av samlingen. Undrar om jag har fler klockor eller mobiltelefoner? 🤔

Tillbaka
Topp