Ruskigt finHoppas att du köpet en någon gång, det är en underbar klocka. Yes det stämmer, det är en14270 och denna är från 1995.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt finHoppas att du köpet en någon gång, det är en underbar klocka. Yes det stämmer, det är en14270 och denna är från 1995.
Var i helsike är @rstattin med sin paprika när man behöver honom??Frihet ackompanjerad av en citrusfruktNu blev det svårt på riktigt
![]()
Här hade jag tänkt avklara sista veckan med fickis i fickan, men nu när detta är på tapeten...@Nissestr, hur går det med ditt fickur? Fick du tag på någon kedja till det eller glider du runt med det i handen eller löst i fickan hela dagarna? Jag var nyss på posten och hämtade ut en kedja avsedd för Victorinox fickknivar som nog funkar även till fickur. Vill du låna kedjan den avslutande veckan för lite stil och finess är det bara att höra av dig via PM så försöker vi sammanstråla för överlämning.
![]()
![]()
![]()
Känner samma sak, valde min seamaster eftersom jag använder den så sällan och nästan bara under sommaren. Men nu har kärleken växt rejält. Var nära på att sälja den i vintras men nu får den stanna!
Ja nu jäklar har du chansen att göra en betydande ekonomisk vinning (1kr) eller bara få lite virke till en mojito lagom till helgenFrihet ackompanjerad av en citrusfruktNu blev det svårt på riktigt
![]()
Den enda på riktigt owg klocka jag kan tänka mig…Drömde i natt att någon snodde Keith Richards Cartier, och lilla jag kom förbi och såg eländet… pangade på tjuven …![]()
Amerikanska, ska bli bubblor överallt sen vänder manAlla vet att pannkakor(?) är bästa boten mot all sjuka, men det är nog dags att vända dom där ser det ut som!
Krya!
Kul du gillar din dinka ännu merSeiko 7548 for the win! Väldigt nöjd med val av klocka i år alltså. Trodde nog inte att denna 42 år gamla kvartsdykare skulle kunna växa ihop med mig ännu mer men det har den. Någon mer som känner samma med sitt val? Eller är det… ”Den åker ut på köp och sälj 1:a april”?
![]()
Kul du gillar din dinka ännu mer![]()
Har haft turtle innan men denna gången ogillade jag verkligen klockan första veckan=100% flipp.
Men den växte på sig mer och mer sen såg jag att den var "född" samma år och månad som den äldsta grabben.
Så kanske den blir en Keeper med undanflykten att den inte är min utan grabbens och då inte kan säljas
Det är faktiskt ett bra sätt att runda min regel om max 3 klockor![]()
Köper du 24 toarullar varje vecka?Veckohandlingen är avklarad
![]()
Köper du 24 toarullar varje vecka?![]()
Ja nu jäklar har du chansen att göra en betydande ekonomisk vinning (1kr) eller bara få lite virke till en mojito lagom till helgenDet enda som krävs är att du tar en ”handledsskott” (eller ”vristskott” fungerar även) med en annan klocka
![]()