Lugn kväll hemma. Kaffe är bästa sällskapet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, on my wayVar i helsike är @rstattin med sin paprika när man behöver honom??![]()
Dag 23:
Såg en mamma köra fram för att lämna sitt barn vid skolan. Det första hon gjorde sekunden hon stannade bilen var att ta upp sin telefon och stirra ner i den medan barnet, sökande sin mammas blick, klev ur utan att hon tittade upp för att möta den. Barnet öppnade bakdörren, tog sin väska och sade hej då. Mamman svarade, fortsatt stirrandes ner i knät.
På vägen hem åkte jag förbi en busshållplats där samtliga ungdomar stod med ansiktet ner i telefonerna.
Och så jag själv… Själv kommer jag på mig att gång på gång sitta med telefonen när barnen pockar på min uppmärksamhet, att svara utan att lyssna eller titta upp.
Det är lättare att se sig själv genom andra så nu har jag kommit till punkten då jag fått nog.
Den här månaden har verkligen varit en utmaning men på fel sätt.
Drar nu ner på telefon och allt som kommer därtill. Jag kommer fortsätta checka in men i övrigt hålla mig undan.
![]()
Dag 23:
Såg en mamma köra fram för att lämna sitt barn vid skolan. Det första hon gjorde sekunden hon stannade bilen var att ta upp sin telefon och stirra ner i den medan barnet, sökande sin mammas blick, klev ur utan att hon tittade upp för att möta den. Barnet öppnade bakdörren, tog sin väska och sade hej då. Mamman svarade, fortsatt stirrandes ner i knät.
På vägen hem åkte jag förbi en busshållplats där samtliga ungdomar stod med ansiktet ner i telefonerna.
Och så jag själv… Själv kommer jag på mig att gång på gång sitta med telefonen när barnen pockar på min uppmärksamhet, att svara utan att lyssna eller titta upp.
Det är lättare att se sig själv genom andra så nu har jag kommit till punkten då jag fått nog.
Den här månaden har verkligen varit en utmaning men på fel sätt.
Drar nu ner på telefon och allt som kommer därtill. Jag kommer fortsätta checka in men i övrigt hålla mig undan.
![]()
Jag har haft den drömmen ocksåHade en hemsk mardröm inatt att jag hade fel klocka på migså skönt det var när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm
![]()
Passar på att checka in Fredag den 24:e, idag ska jag vinna pris på utlottningen
![]()
Jag gillar handskenDenna är ju så jäkla bra!
Var Mars slut nu förresten??
![]()