Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
E-Z med den där.Fortfarande med i matchen
![]()
/B
Håller med. Det har varit lite för lätt, men efter två år på rad med fail tog jag inga risker.E-Z med den där.
Själv har jag spenderat hela dagen i watches & wonderstråden och vill nu inget hellre än att ta fram Explorern eller Datejusten.. men de får ligga där de är tills lördag morgon.
Jag kämpar vidare.
![]()
Tycker inte den där räknas som klocka, det är ett träningsredskap. (Hukar mig under bordet och skyddar huvudet för alla glåpord som strax kommer flygande)Med Watches and Wonders snurrande blir man ju nästan galen... Klara jag en stund till med bara tråkig-äppelmos-skitklocka?!
![]()
I wish, men det er dessverre ikke min arm i T&T sin video fra W&W.Indag 28!
Checkade @loevhagen precis ut? Jag är trött och lite osäker…ja för bövelen om det inte satt en Rolle istället för en GS på armen! @Staafen än finns det lökar kvar att sålla ut eller kör han en @roosterman ? Trött som sagt…
Det gäller ju att kolla så folk håller sig vakna och alertaIndag 28!
![]()
Checkade @loevhagen precis ut? Jag är trött och lite osäker…ja för bövelen om det inte satt en Rolle istället för en GS på armen! @Staafen än finns det lökar kvar att sålla ut eller kör han en @roosterman ? Trött som sagt…
Ok, fattar men inte så tidigt tack. Man sätter ju kaffet i vrångstrupen och det är inte OK innan kl 06:00I wish, men det er dessverre ikke min arm i T&T sin video fra W&W.
Godmorgon! Var är era grötbilder? För att klara slutspurten i OWG-March krävas energi och fibrer. Den svenske bondens gryn äro fulla av dylika!
![]()