• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

God kväll 🌝 Det blev ett lite annorlunda slut på mars än vad jag hade trott. På grund av orsaker har jag haft fokus på annat och det kommer fortsätta så en stund framöver.

Jag gjorde hur som helst en kvällsinsättning och nu är vi förbi 150´. Så hurra, hurra, hurra för oss! 🎆

Jag inser att brist på incheckning den senaste och den kommande veckan är skäl nog för uteslutning, och jag accepterar i sådana fall ödmjukt att Batman gör illa handen med en avskedslavett :heart:

Skärmavbild 2023-03-27 kl. 22.38.41.png

batman-vs-superman-earth-1-2.jpg
Det är klart att du är kvar. Du har väl inte hunnit ta på någon annan klocka? ❤️

#28 - nu är det för sent att ge upp!

Jag såg förresten precis också att vi är uppe i över 150k @Staafen. Det är ju fantastiskt!
Tänk om vi kunde plöja in så att målet uppnås två gånger om?
In och köp lotter med er!
Själv är jag väldigt sugen på Natobanden och klockstället som @NiklasF ska auktionera ut. Jag ser dock ingen auktion - är det nåt jag missar?

E9835B16-3538-454C-91C4-830BAAB21249.jpeg

Dag 28)

Dags att drabort tejpen på fönsterglasen!

5DC8B143-6A7D-4B25-B858-4F94F59BAFE7.jpeg

5FAC05D6-C51A-4A64-BF08-0AFFF4B1CD2E.jpeg

Nu vet jag varför man ska köpa den dyrare tejpen! Den som kostade 104kr rullen var bara att dra loss! Skiten som kostade 34kr, sitter fast som bara HELVETE!

Körde den blå på balkongdörren.

A7914FCB-708A-4AFA-BD72-058A21BEF254.jpeg

Senast ändrad:
Tokförkylda kids innebär hemmakontor. Fortfarande väldigt provisorisk uppsättning gällande kontoret hemma. Men det duger och jag får jobbet gjort. Nu är det inte mer än typ en halv vecka kvar!! Vore ju fan om man skulle faila nu när inte ens ett butikbesök hos nymans kunde få mig att vackla
88954741-9566-4F72-976D-E92F52DE6BAF.jpeg

Tokförkylda kids innebär hemmakontor. Fortfarande väldigt provisorisk uppsättning gällande kontoret hemma. Men det duger och jag får jobbet gjort. Nu är det inte mer än typ en halv vecka kvar!! Vore ju fan om man skulle faila nu när inte ens ett butikbesök hos nymans kunde få mig att vackla
88954741-9566-4F72-976D-E92F52DE6BAF.jpeg
Faila och ett fullt vedförråd eller bita ihop 3 dagar till men med ett tomt vedförråd. Vad väljer du?

#28 - nu är det för sent att ge upp!

Jag såg förresten precis också att vi är uppe i över 150k @Staafen. Det är ju fantastiskt!
Tänk om vi kunde plöja in så att målet uppnås två gånger om?
In och köp lotter med er!
Själv är jag väldigt sugen på Natobanden och klockstället som @NiklasF ska auktionera ut. Jag ser dock ingen auktion - är det nåt jag missar?

E9835B16-3538-454C-91C4-830BAAB21249.jpeg
Auktionerna kommer läggas upp idag eller senast imorgon. Jag inväntar bara ett besked från CWC.

Faila och ett fullt vedförråd eller bita ihop 3 dagar till men med ett tomt vedförråd. Vad väljer du?
Failing is not an option, and neither is a tomt vedförråd!!

Men vore jag tvungen att välja så fick det nog bli en fail och fullt vedförråd! Annars är klockhobbyn ändå över med de här elpriserna!! Jag sparar ca 1600kwh/månad med veden. Och det är de dyraste kWh. Jag eldar när det är dyrt och kör bergvärmen när elen är ”billig”

94A34C80-AE47-4892-8A02-A79EC7DC713F.jpeg

Är det bara tre dagar kvar eller står mitt datum fel? 😅 Snökaos idag, tur att vi har snowracer.

Hann inte ikapp tråden i går. Får bli idag. Men såg uppdateringar från w&w. Att Rolex släpper en Explorer i 40mm var lite oväntat, men glad blir jag för det! Gamla 39:an satt som en smäck. Synd att jag aldrig kommer att få tag på en.

Jag måste erkänna att jag misslyckades på slutspurten :oops:. Jag fick förra veckan en länk till min Tudor i brevlådan som jag kom över här på Klocksnack, frestelsen blev för stor och jag var tvungen att prova hur den satt och vips så blev den kvar på armen...

IMG_0900.jpeg
Modigt att posta den direkt efter en bild som så tydligt visar att @Staafen har kraft kvar i nävarna. Nu lär det smälla!

Tillbaka
Topp