Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Incheck dag 27.
Det jag har på mig, gjorde jag redan förra året till OWG March 2022. Blågult for att visa mitt Ukrainska stöd.//Vem är det som dealar armbanden, har försökt hitta det i tråden men har inte lyckats. Känner "Need to have" på ett!
+ 1. Starkt vill-höver på owg armbandetVem är det som dealar armbanden, har försökt hitta det i tråden men har inte lyckats. Känner "Need to have" på ett!
#dagtjugosju: Najsigt väder…Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
![]()
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…![]()
Grym platta som ligger under klockanDag 27! Sjuk idag, så inte mycket på schemat. Klockan hänger med även om jag missade incheckningen igår, dock börjar man se fram emot lördag.
![]()
Vem är det som dealar armbanden, har försökt hitta det i tråden men har inte lyckats. Känner "Need to have" på ett!
Ping @Nilzén+ 1. Starkt vill-höver på owg armbandet
Monstret vill ju förstås badaDag 27.
Snart är det över…
Orkade inte grilla idag då det bara är jag som behöver föda. Tänkte att en ryggbiff blir bra.
Ett av monstren försöker distrahera. Pockar högljutt på uppmärksamhet från badrummet väl där kikar han bara finurligt på mig. Orsak okänd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är otroligt bra! En återkommande favoritGrym platta som ligger under klockan![]()
Vem är det som dealar armbanden, har försökt hitta det i tråden men har inte lyckats. Känner "Need to have" på ett!
+ 1. Starkt vill-höver på owg armbandet