Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Husdjur är överskattat. Vi har en hårig hund som jag lät mig övertalas till i ett svagt ögonblick. Ångrar mig varje dag...Incheck med min gravt retarderade hund! Synd att han inte är i närheten av lika vettig som söt.
Om någon är sugen på att skaffa en dvärgpinscher, gör det inte!
![]()
Nej du har fel!!Husdjur är överskattat. Vi har en hårig hund som jag lät mig övertalas till i ett svagt ögonblick. Ångrar mig varje dag...
Husdjur är överskattat. Vi har en hårig hund som jag lät mig övertalas till i ett svagt ögonblick. Ångrar mig varje dag...
Vi har redan gått OT, så jag fortsätter!Ibland är det skönt att ha en son som är allergisk mot hundar och en fru som är allergisk mot alla andra pälsdjur. Inte mot mig dock![]()
Ja men det är ju för att folk ljuger så förbannat och är allmänt oärliga.
Gull eller stål? Gull, selvfølgelig!!!
Ah - det føles FAN-BLOODY-TASTIC.
![]()
![]()
![]()
Just därför jag inte vågar ta på den..... Tänk om det blir samma som för @Finnish JoeHärligt! Men jag har hört att gummit på just den där modellen ska klia något fruktansvärt? Hur känns den när den sitter på?
![]()
Sitt ner i båtenJag är lite kluven. Naturligtvis kommer jag tycka det är skönt att få byta klocka på lördag men samtidigt blir det lite tomt att inte längre samlas kring denna utmaning.
Men.. livet har fler strängar på sin lyra och jag får gå tillbaka till familjen och föräldraskapet som fått stå tillbaka för owgmarch.
Min sambo har fått dra ett tungt lass under Mars, men på lördag är jag redo att åter delta i familjegemenskapen.
Gull eller stål? Gull, selvfølgelig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha! Det där är ju ett måste.Cheers.
![]()
![]()
Yup. Tenk på de som velger å bruke klpkken frem til lørdag...de får jo en slik minnerik kopp uten motiv.Haha! Det där är ju ett måste.
Going out in style!Gull eller stål? Gull, selvfølgelig!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som hittat fick du stå i kö länge för domJag var inne hos en AD idag för att köpa nya bandstift till min Explorer och vem tror ni sitter där med en vintage GMT i högsta hugg? Jo, @Berns.Tyvärr såg jag aldrig den på armen och både han och personalen blånekar. Kan man kanske få se material från övervakningskameran?
Jag gjorde för övrigt ett riktigt kap. Två bandstift från Rolex för 400kr.![]()
Ja, två veckor faktiskt.Som hittat fick du stå i kö länge för dom![]()