• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Nu har det svängt igen. Gillar denna klocka, det blir en keeper4evah.. eller iaf tänker jag inte flippa den på Lördag.
Marginellt mer än 3 dygn kvar nu..
6CD3DC08-31B1-414A-A352-E54E4E008FC8.jpeg

Glest mellan uppdateringarna från mitt håll men vi hänger i, men nu är det faktiskt inte kul längre.
Var och handlade födelsedagspresent igår och passade på att fönstershoppa bland lite klockor, orimligt sugen på att testa G-Shock av något slag när denna månad är över!
20230328_133756.jpg

Jag är lite kluven. Naturligtvis kommer jag tycka det är skönt att få byta klocka på lördag men samtidigt blir det lite tomt att inte längre samlas kring denna utmaning.

Men.. livet har fler strängar på sin lyra och jag får gå tillbaka till familjen och föräldraskapet som fått stå tillbaka för owgmarch.
Min sambo har fått dra ett tungt lass under Mars, men på lördag är jag redo att åter delta i familjegemenskapen.

Jag är lite kluven. Naturligtvis kommer jag tycka det är skönt att få byta klocka på lördag men samtidigt blir det lite tomt att inte längre samlas kring denna utmaning.

Men.. livet har fler strängar på sin lyra och jag får gå tillbaka till familjen och föräldraskapet som fått stå tillbaka för owgmarch.
Min sambo har fått dra ett tungt lass under Mars, men på lördag är jag redo att åter delta i familjegemenskapen.
Sitt ner i båten 😃 1a april sätter bakfickan igång. Den brukar vara intensiv, för risken av trådens nedstängning är stor. Gissningsvis låses tråden inom 72 timmar pga ”OT” 🙄

Dag 28 tillsammans med Parasaurolophus.

Parasaurolophus var en stor växtätare som kunde bli upp till 10 meter lång. Den hade inget försvar i form av pansar eller taggar som andra under samma tid, men man tror att den hade väldigt utvecklade sinnen och kunde på så sett ana fara tidigt. Röret på huvudet var ihåligt och funkade som en trumpet, kanske för att locka i parning och för att varna för fara.
20230328_203336.jpg

Jag var inne hos en AD idag för att köpa nya bandstift till min Explorer och vem tror ni sitter där med en vintage GMT i högsta hugg? Jo, @Berns. 🤔 Tyvärr såg jag aldrig den på armen och både han och personalen blånekar. Kan man kanske få se material från övervakningskameran?

Jag gjorde för övrigt ett riktigt kap. Två bandstift från Rolex för 400kr. 😄

Jag var inne hos en AD idag för att köpa nya bandstift till min Explorer och vem tror ni sitter där med en vintage GMT i högsta hugg? Jo, @Berns. 🤔 Tyvärr såg jag aldrig den på armen och både han och personalen blånekar. Kan man kanske få se material från övervakningskameran?

Jag gjorde för övrigt ett riktigt kap. Två bandstift från Rolex för 400kr. 😄
Som hittat fick du stå i kö länge för dom😂😂😂😂

Tillbaka
Topp