Härligt! Vi andra kommer dit en dag tidigare…Dag 28, incheckning. Snart är det april…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt! Vi andra kommer dit en dag tidigare…Dag 28, incheckning. Snart är det april…..
Det var en fin 1675 med vikt länk som han satt och smekte med ett glas champagne och snittar. Jag pratade med personalen men enligt dem testade han den inte. Troligtvis har han mutat dem men det kommer vi nog aldrig få reda på.Vi är nog alla nyfikna på vad som fanns på handleden hos AD. En situation där ett vittne eventuellt kan intyga att det kanske kan ha funnits något annat än en Seiko på handleden….
Dag 29.
Det här går ju som på räls.
Vilken stjärna! Stort grattis till vinstenIgår landade ett paket från @roosterman hos mitt ombud! Jag fick intruktioner av Rooster att paketet skulle öppnas tillsammans med min son
Tanken var att jag skulle öppna det med honom efter förskolan idag men eftersom han blev sjuk igår tänkte jag att han behövde muntras upp med en paketöppning på kvällen (så även jag)
Pappa (läs: jag) hämtade brytbladskniven och skar med kirurgisk precision upp kanterna på lådan. Och vad hittade vi där?!
Haha! Inte nog med att det var en otroligt fin present till grabben, @roosterman lyckades också pricka in min sons ABSOLUTA favoritgodisar, Zoo
För en grabb som även älskar Lego kunde det inte bli mycket bättre. Tusen tack Roosterman!! För att citera min son: "Det känns som att vi fyller år tillsammans idag pappa"
Visst tusan, det var något till mig i lådan också...
Stjärnurmakarna i Kalmar hade ju varit generösa nog att sponsra OWGM-23 med en klocka! En klocka som dessutom jag hade turen att vinna
En riktigt härlig klocka i en ännu härligare gul färg Det roliga är att jag faktiskt funderat på att köpa en "Casioak" ett tag men aldrig kommit till skott. Hade jag köpt den själv hade jag lätt valt den gula!
Stort Tack till alla inblandade, Stjärnurmakarna i Kalmar och ett extra stooort tack till @roosterman som gjorde Elias dag
Vilken stjärna! Stort grattis till vinsten
Nejdå.Spåra inte ur sista dagarna nu bara!
Obeskrivligt bra musik!Dag 29! Fortfarande sjuk så stannar i soffan.
Blir att köpa några vinstlotter senare, då jag såklart har sparat min tur till sista dragningen