• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Mic1

Rolex
2-Faktor
Den kanske räknas som ringklocka :)

mvh
Göteborg
Hahaha du e la så jävla gooo! 😂
1698322788569.png
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Underbart att ni redan börjat dra igång! Jag ska börja planeringen inom de närmaste veckorna och tar tacksamt emot all hjälp och idéer från alla.
Vad var bra tidigare?
Vad kan vi göra bättre?
Nya saker och initiativ?
Samarbetsparter
Ska vi fortsätta med veckolotterier?
Vad ska hemsidan innehålla
Vad ska vi göra på Instagram?

Skriv här eller skicka PM
 

Horologen

Cartier
Underbart att ni redan börjat dra igång! Jag ska börja planeringen inom de närmaste veckorna och tar tacksamt emot all hjälp och idéer från alla.
Vad var bra tidigare?
Vad kan vi göra bättre?
Nya saker och initiativ?
Samarbetsparter
Ska vi fortsätta med veckolotterier?
Vad ska hemsidan innehålla
Vad ska vi göra på Instagram?

Skriv här eller skicka PM
Tycker spontant att en omröstning (med eller utan pris) för bästa klockan (som då även vart med månaden ut) kan vara en fin morot för oss alla att ta ut svängarna ordentligt nu till nästa år 🤷🏼‍♂️ Omröstning via poll i owg tråden? För det kan väl inte bara vara jag som tycker att en statementpiece klassiker är owg light och egentligen bara är hur gemene man lever sitt liv 🤌🏻 Samt såklart som jag redan skrivit i en annan tråd, en skratt emoji iaf under den månaden känns välbehövligt 🤝🏻
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Underbart att ni redan börjat dra igång! Jag ska börja planeringen inom de närmaste veckorna och tar tacksamt emot all hjälp och idéer från alla.
Vad var bra tidigare?
Vad kan vi göra bättre?
Nya saker och initiativ?
Samarbetsparter
Ska vi fortsätta med veckolotterier?
Vad ska hemsidan innehålla
Vad ska vi göra på Instagram?

Skriv här eller skicka PM
Tycker spontant att en omröstning (med eller utan pris) för bästa klockan (som då även vart med månaden ut) kan vara en fin morot för oss alla att ta ut svängarna ordentligt nu till nästa år 🤷🏼‍♂️ Omröstning via poll i owg tråden? För det kan väl inte bara vara jag som tycker att en statementpiece klassiker är owg light och egentligen bara är hur gemene man lever sitt liv 🤌🏻 Samt såklart som jag redan skrivit i en annan tråd, en skratt emoji iaf under den månaden känns välbehövligt 🤝🏻
Tycker vi borde återinföra priser/utnämningar i slutet av månaden. 2022 hade vi väl priser som delades ut av en kommitté? Om det är via omröstning eller kommitté bryr jag mig inte om, inte heller om det är priser eller bara en utnämning men tycker det inslaget var riktigt trevligt
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Tycker vi borde återinföra priser/utnämningar i slutet av månaden. 2022 hade vi väl priser som delades ut av en kommitté? Om det är via omröstning eller kommitté bryr jag mig inte om, inte heller om det är priser eller bara en utnämning men tycker det inslaget var riktigt trevligt
Tycker det var dåligt med mutförsök till den där kommittén bara😁
 
Topp