Den kanske räknas som ringklockaVad säger reglerna? Är det bara armbandsur som gäller eller får man använda fingerklockor?
mvh
Göteborg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den kanske räknas som ringklockaVad säger reglerna? Är det bara armbandsur som gäller eller får man använda fingerklockor?
Hahaha du e la så jävla gooo!Den kanske räknas som ringklocka
mvh
Göteborg
Vad säger reglerna? Är det bara armbandsur som gäller eller får man använda fingerklockor?
Räven är iaf väcktAlltså. Det är oroväckande mycket aktivitet i den här tråden. Väck inte den björn som sover etc
Nu snackar viMed div chyna sidor så finns det iaf mer möjligheter än någonsin att göra månaden intressant.. ev något för läderlappen?
Har en känsla av att det jobbas med one size fits all, men det väcker även onekligen tanken på hur svårt det kan vara att löda fast en rova på en handske från en rustning, och vad kontoret har för armour policy..Nu snackar vi
Vad har vi för size på den där? Frågar åt en vän
Hva er kodeordet for en slik BDSM-klokke? QUARTZ!Med div chyna sidor så finns det iaf mer möjligheter än någonsin att göra månaden intressant.. ev något för läderlappen?
Kort och koncist svar i alla fall
Bra kommunikation är A och O i ett äktenskapKort och koncist svar i alla fall
kbkMed div chyna sidor så finns det iaf mer möjligheter än någonsin att göra månaden intressant.. ev något för läderlappen?
Ehhhhhhhkk
kbk
Nån måste få äran att inleda failtråden...
Tycker spontant att en omröstning (med eller utan pris) för bästa klockan (som då även vart med månaden ut) kan vara en fin morot för oss alla att ta ut svängarna ordentligt nu till nästa år Omröstning via poll i owg tråden? För det kan väl inte bara vara jag som tycker att en statementpiece klassiker är owg light och egentligen bara är hur gemene man lever sitt liv Samt såklart som jag redan skrivit i en annan tråd, en skratt emoji iaf under den månaden känns välbehövligtUnderbart att ni redan börjat dra igång! Jag ska börja planeringen inom de närmaste veckorna och tar tacksamt emot all hjälp och idéer från alla.
Vad var bra tidigare?
Vad kan vi göra bättre?
Nya saker och initiativ?
Samarbetsparter
Ska vi fortsätta med veckolotterier?
Vad ska hemsidan innehålla
Vad ska vi göra på Instagram?
Skriv här eller skicka PM
Underbart att ni redan börjat dra igång! Jag ska börja planeringen inom de närmaste veckorna och tar tacksamt emot all hjälp och idéer från alla.
Vad var bra tidigare?
Vad kan vi göra bättre?
Nya saker och initiativ?
Samarbetsparter
Ska vi fortsätta med veckolotterier?
Vad ska hemsidan innehålla
Vad ska vi göra på Instagram?
Skriv här eller skicka PM
Tycker vi borde återinföra priser/utnämningar i slutet av månaden. 2022 hade vi väl priser som delades ut av en kommitté? Om det är via omröstning eller kommitté bryr jag mig inte om, inte heller om det är priser eller bara en utnämning men tycker det inslaget var riktigt trevligtTycker spontant att en omröstning (med eller utan pris) för bästa klockan (som då även vart med månaden ut) kan vara en fin morot för oss alla att ta ut svängarna ordentligt nu till nästa år Omröstning via poll i owg tråden? För det kan väl inte bara vara jag som tycker att en statementpiece klassiker är owg light och egentligen bara är hur gemene man lever sitt liv Samt såklart som jag redan skrivit i en annan tråd, en skratt emoji iaf under den månaden känns välbehövligt
Tycker det var dåligt med mutförsök till den där kommittén baraTycker vi borde återinföra priser/utnämningar i slutet av månaden. 2022 hade vi väl priser som delades ut av en kommitté? Om det är via omröstning eller kommitté bryr jag mig inte om, inte heller om det är priser eller bara en utnämning men tycker det inslaget var riktigt trevligt
Tycker det var dåligt med mutförsök till den där kommittén bara
Äntligen@Berns det är bara 58 dagar kvar till OWGM 2024, är det inte dags för uppsnack?
Årets klocka är beställd!@Berns det är bara 58 dagar kvar till OWGM 2024, är det inte dags för uppsnack?