Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det verkligen avgörande om den fungerar? Tiden kan man ju kolla på mobilen och den verkar ju visa någon slags teckenKlassiker!
Du och @KaptenGrinkk får slåss om vem som startar fail-tråden för hans nintendo verkar ha checkat ur (om han inte lyckas lösa det)
HAH! Vänta till dag 10+ då kommer att såga av sig handleden med en sked upplevas tilltalande.Änsålänge är det skrattretande enkelt!
God morgon
Då OWG-ledningen lämnat dispens för att kunna inhandla klocka under dagen blir det en morgonbild med backup-klockan om affären inte går i lås. Förhoppningsvis ses vi med ny klocka runt 14-tiden idag, fingers crossed
Tack snälla ledningen
Vi vill se mer! Landsort? Eller Worldtimer kanske?Nu börjar det ordna upp sig
Man undrar ju vad du har på handleden nu, vad du registrerat dig med och när denna ska åka på. Frågorna är många……Nu börjar det ordna upp sig
Mac’n’Cheese har jag hört talas om, men Mac’n’Sinn hur smakar det?Fortfarande enkelt, dessutom vilken mästerkomponerande fotograf man är.
Haha! Sitter på kontoret och beundrar min Santos, i samma veva kommer jag på att jag har fel klocka på mig! #OWGFAIL ….
Fast men en sådan skönhet till klocka borde det vara hur lugnt som helstSådär ja. Passar in att göra incheckning nummer 2 för dagen. kontorsdag idag. Har dock hunnit med att provtrycka fanskapet och skaffat ett band. Allt för att stärka chanserna att klara ytterligare 30 1/2 dygn. Missförstå mig rätt: Klockan är underbar men det kan bli tufft att vara den trogen hela vägen. Förra året började jag med en dryg vecka på resande med endast 1 klocka med mig. I år kommer jag att tillbringa hela tiden i vardagen och relativ närhet av övriga klockor.....
Och för diskret.Lite för tunn
Går den att plocka isär? Har ”lagat” det där felet på ett par LCD-klockor genom att rengöra kretskort och kontaktremsorma till LCD:n. Kan vara allt från riktigt lätt om man har tur till väldigt svårt, beroende på hur modulen är konstruerad.Gud så förbannat. Dagen har knappt börjat och den verkar ha gett upp redan! Ska pröva ta ur batteriet när jag kommer hem..... Fungerat felfritt tills nu..
Vi vill se mer! Landsort? Eller Worldtimer kanske?
Hoppas du hann köpa några lotter annars kan du nog få dispens att bränna några lök på dirrenHaha! Sitter på kontoret och beundrar min Santos, i samma veva kommer jag på att jag har fel klocka på mig! #OWGFAIL ….
Härligt, blå är den bästa färgen tycker jag (har testat alla färger hehe)
Är det inte bara att fortsätta med den då? Eller har jag missförstått reglerna?Haha! Sitter på kontoret och beundrar min Santos, i samma veva kommer jag på att jag har fel klocka på mig! #OWGFAIL ….
Lite för tunn
Stort grattis till nya klockan!
Är det en Panerai?Lite för tunn
Har räknat till 3 st F91or i tråden inte illaÄnsålänge är det skrattretande enkelt!
71x55mm!
Vad mäter den? Vi pratar halvmeter minst runtom?
Nä nu känner jag mig liten! JA DET GÖR HAG