• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Än har vi inte gett upp 😀

IMG_20230301_135801.jpg

Sådär ja. Passar in att göra incheckning nummer 2 för dagen. kontorsdag idag. Har dock hunnit med att provtrycka fanskapet och skaffat ett band. Allt för att stärka chanserna att klara ytterligare 30 1/2 dygn. Missförstå mig rätt: Klockan är underbar men det kan bli tufft att vara den trogen hela vägen. Förra året började jag med en dryg vecka på resande med endast 1 klocka med mig. I år kommer jag att tillbringa hela tiden i vardagen och relativ närhet av övriga klockor.....:eek:
IMG_8585.jpeg
Fast men en sådan skönhet till klocka borde det vara hur lugnt som helst 👋🏻

Gud så förbannat. Dagen har knappt börjat och den verkar ha gett upp redan! Ska pröva ta ur batteriet när jag kommer hem.....🤬😈🤬 Fungerat felfritt tills nu..
20230301_132257.jpg
Går den att plocka isär? Har ”lagat” det där felet på ett par LCD-klockor genom att rengöra kretskort och kontaktremsorma till LCD:n. Kan vara allt från riktigt lätt om man har tur till väldigt svårt, beroende på hur modulen är konstruerad.

Tillbaka
Topp