Jag visar hela titeln den 31/3. Stay tuned.En riktig klocka i år och på sätt och vis är ju också @jabla då med i OWG March. Vad är det för bok i bakgrunden? ”Sveriges bästa velputtar”?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag visar hela titeln den 31/3. Stay tuned.En riktig klocka i år och på sätt och vis är ju också @jabla då med i OWG March. Vad är det för bok i bakgrunden? ”Sveriges bästa velputtar”?
Wow. En sån där hade jag mellan 1991 och 2000 innan boettens bandhorn gav upp och vittrade sönder till följd av salt och sol. Saknar den och är spekulant i AprilJag blev nyss godkänd på teoriprov för BE-kortet – utan solstrålen på armen skulle det antagligen aldrig gått!
Uppkörning om några veckor, ska bli otroligt skönt att slippa dra husvagn och båt olagligt i sommar
Än så länge inga begär att byta klocka. Tänk om man blir OWG på riktigt efter det här
Ha ha, är det första failen för året?Haha! Sitter på kontoret och beundrar min Santos, i samma veva kommer jag på att jag har fel klocka på mig! #OWGFAIL ….
Ja det låter som en bra plan! Så kan man ha hyfsad koll på vilka och hur många som är uteVill ni att jag lägger till alla lavetter med namn i andra inlägget på sida 1?
Var det på den sidan du tänkte gravera OWG 2023?Inbyggd skydd på köpet
Det är nog bäst. Då kan alla golare hålla koll på sin polare (utifall någon har gått under radarn)Vill ni att jag lägger till alla lavetter med namn i andra inlägget på sida 1?
Ska vi lägga till dig med en ”kommer snart”-rubrik?Ja det låter som en bra plan! Så kan man ha hyfsad koll på vilka och hur många som är ute
Nu har den hoppat igång igen :S Tror att den här kommer paja ganska fort i mitt yrke men vi får se Om jag ska summera första dagen så kommer jag/eller klockan aldrig fixa hela mars utKämpa kompis!!!
Mycket bra!Vill ni att jag lägger till alla lavetter med namn i andra inlägget på sida 1?
Vid en snabb blick.....har de stavat Rolex med litet r?!
Det är nog bäst så, vilar just nu bara upp mig till en svidande lavettSka vi lägga till dig med en ”kommer snart”-rubrik?
Den där är sååå skön att bäraDebuterar i OWG march -23. Ser fram emot att få lära känna nyinköpta, mångsidiga MW-5610an