• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Då kör vi!!!!!
IMG_20230301_170950.jpg

Jag blev nyss godkänd på teoriprov för BE-kortet – utan solstrålen på armen skulle det antagligen aldrig gått!

Uppkörning om några veckor, ska bli otroligt skönt att slippa dra husvagn och båt olagligt i sommar 😅

Än så länge inga begär att byta klocka. Tänk om man blir OWG på riktigt efter det här 🤔

IMG20230301155509.jpg
Wow. En sån där hade jag mellan 1991 och 2000 innan boettens bandhorn gav upp och vittrade sönder till följd av salt och sol. Saknar den och är spekulant i April 😍

Senast ändrad:
F-ing great! Hade nästan glömt hur sinnessjukt owg-tråden brukar spåra ur 🙄 Dag ett och jag har 10 sidor att läsa ikapp. Det får bli till nattning av kidsen tror jag. Någon som kan uppdatera lite snabbt: Hur länge var @Limeee kvar i år? Någon mer än honom som åkt ut?? Får som sagt läsa ikapp ikväll. Drar en till incheck tills vidare.
39741A15-73F6-4B65-8D53-6D7FCCE5C125.jpeg

Tillbaka
Topp