Skönt! Vad ska du byta till nu på eftermiddagen?Första arbetsdagen avklarad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt! Vad ska du byta till nu på eftermiddagen?Första arbetsdagen avklarad
Gud så förbannat. Dagen har knappt börjat och den verkar ha gett upp redan! Ska pröva ta ur batteriet när jag kommer hem..... Fungerat felfritt tills nu..
Ja duSkönt! Vad ska du byta till nu på eftermiddagen?
Tror din näsa börjar bli lång nu PinocchioÖverlevde nästan en timme hos @ERIKSON URHANDEL utan att prova en klocka, då kommer ju detta gå galant! För övrigt riktigt fina priser i år, inte minst från erikson!
Än har vi inte gett upp
1) Vad säger du @roosterman, du är ju Clubhousekungen?
Jodå, tänk vad skönt att få ta på sig en ny klocka i morgon... Kom igen, du vet att du vill.För första gången är jag inte ett dugg orolig att faila
Sluta! Vad ska det där vara bra för?Jodå, tänk vad skönt att få ta på sig en ny klocka i morgon... Kom igen, du vet att du vill.
Jag är en retsticka, märktes inte det i fjol?Sluta! Vad ska det där vara bra för?
@Mic11) Vad säger du @roosterman, du är ju Clubhousekungen?
2) Vi valde att inte ha något lotteri denna fredag för att istället köra på dubbla vinster nästa vecka. Då blir det fyra fredagagsdragningar istället för fem.
Lovar!! @Sch0nning försökte supa ner mig men nån dinka fick han inte på!Tror din näsa börjar bli lång nu Pinocchio
Låt oss höra, vad testade du för kul? Nån trevlig Bratte?
Som enhver klokkeblog på WWW ville skrevet: "...and it slides under the cuff with ease..."Lite för tunn
Läste du inte disclaimern? Ni måste båda klara månaden för att det ska bjukkas på ölPrecis, du kan ge upp idag…