• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Första arbetsdagen avklarad
45EB7B46-A227-4521-9C47-90366E43CC21.jpeg
Skönt! Vad ska du byta till nu på eftermiddagen?

Dags att checka in. Första dagen inga problem. Fördelen är väl att man inte behöver fundera vilken klocka man ska ta på morgonen. Är det inte så Steve Jobs gjorde? Likadana kläder varje dag för att inte slösa energi och tid på klädval 🤨

Förresten, är det bara jag som stör mig så sjukt mycket på att iPhone själv redigerar bilder automatiskt? Vissa ljusa partier blir jätteglansiga. Kolla exempelvis boetten mellan klockan 4-5. Sjukt störande!

B48B2D12-AB42-4D39-8C65-BBCB63B16FEC.jpeg

Jag blev nyss godkänd på teoriprov för BE-kortet – utan solstrålen på armen skulle det antagligen aldrig gått!

Uppkörning om några veckor, ska bli otroligt skönt att slippa dra husvagn och båt olagligt i sommar 😅

Än så länge inga begär att byta klocka. Tänk om man blir OWG på riktigt efter det här 🤔

IMG20230301155509.jpg

1) Vad säger du @roosterman, du är ju Clubhousekungen? 😃

2) Vi valde att inte ha något lotteri denna fredag för att istället köra på dubbla vinster nästa vecka. Då blir det fyra fredagagsdragningar istället för fem.
@Mic1

Jajjemen.
Det blir en timmes (minst) klocksnack från kl 21.00 ikväll :)

Tillbaka
Topp