Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattade ingenting först, trodde att jag redan hade failat för att jag inte gjort ritualerna i rätt ordning eller nått! I år kanske jag tar mig igenom hela igen!
Än så länge har du ju klarat digFattade ingenting först, trodde att jag redan hade failat för att jag inte gjort ritualerna i rätt ordning eller nått! I år kanske jag tar mig igenom hela igen!
OWG 2024: tvisten blir att de som failat 2023 måste betala dubbel anmälningsavgift och börja OWG 2024 lika många dagar tidigare som dagar de klarade av 2023Än så länge har du ju klarat dig
Och klarar du 11 dagar iår så är du dessutom bättre än förra
Jo tack..
Bra val den körde jag förra åretTack @Kråksaltarn!
Nu är jag anmäld till OWG march och hoppas såklart att @Lauda också kan tänka sig klockmonogami i mars !
Själv ska jag rocka en BB58 925.
Tack för påminnelsen - är nu anmäld!Vi tar några till -22fails innan sovdags
Dag 11-12
@Jakob Häll @Professor S @Karlsson @NiklasArvid @Perro @slarvsylten
Tack @Kråksaltarn!
Nu är jag anmäld till OWG march och hoppas såklart att @Lauda också kan tänka sig klockmonogami i mars !
Själv ska jag rocka en BB58 925.
Den vänstra känns så hotfull på nå vis...Fy tusan, vad har jag gett mig in på nu igen?! Destro byts mot "vanlig" chrono, i en hel månad. Men men det är ju för en god sak. Dessutom brukar denna tråd vara extremt underhållande!
Sedan jag började med detta intresse har tisdagar blivit min favorit dag, förut var det en absolut värdelösdag inklämd strax före lillördag....Den vänstra känns så hotfull på nå vis...
Typ DÖ!!
Fast det var väl igår på trött-tisdagen iofs
Ska fasen ändra språk till tyska i nån av mina Gs, bara för attSedan jag började med detta intresse har tisdagar blivit min favorit dag, förut var det en absolut värdelösdag inklämd strax före lillördag....
Varför nämns jag i detta sammanhanget? Vaddå fail?