Kom på så här på kvällskvisten det rimmar ju... (team G och rosé), man skulle kanske sikta på att ge ut en poesisamling??Funderar på att justera planerna något.
Fortfarande team G, men med GA 800 rosé.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom på så här på kvällskvisten det rimmar ju... (team G och rosé), man skulle kanske sikta på att ge ut en poesisamling??Funderar på att justera planerna något.
Fortfarande team G, men med GA 800 rosé.
Någon mer än jag som känner att det är dags för @roosterman att få sig lite spanking för "unneccessary meming" (från am football: Unneccessary Roughness/Roughing)
Bring it on! (Det kommer mer)Någon mer än jag som känner att det är dags för @roosterman att få sig lite spanking för "unneccessary meming" (från am football: Unneccessary Roughness/Roughing)
Du tilldelades en bonus-slap dag 20, så bortse ordet failVarför nämns jag i detta sammanhanget? Vaddå fail?
Hoppas nån annan hinner åka innan mig i år så denne får äran att skapa owg-fail tråden -23!
En Protrek är ju rätt så kompis med G-shockNu har jag slagit till. Jag har beställt en Pro Trek. Vi får se om den hinner levereras innan owgm...
Valet av klocka har helt plötsligt blivit mycket svårare, jag som trodde det skulle vara lätt...
Team G eller team P?
Sluta sno min profile pic!Bring it on! (Det kommer mer)
Just det ja, du knep ju den bildenSluta sno min profile pic!
Ping @BernsFår felmeddelande när jag försöker anmäla mig…testat olika webbläsare och tömt cache osv…vad göra?
Det är ett sign from above, så skönt för dig att slippa behöva vara OWG hela marsFår felmeddelande när jag försöker anmäla mig…testat olika webbläsare och tömt cache osv…vad göra?
Bara att medge att du önskar att det var du, men du kunde ju inte låta bli att skriva i tråden så här är du nu.Det är ett sign from above, så skönt för dig att slippa behöva vara OWG hela mars
Jag ska kolla.Får felmeddelande när jag försöker anmäla mig…testat olika webbläsare och tömt cache osv…vad göra?
Jag kan inte se något fel. Testade själv att göra om anmälan och det fungerade. Skicka ett PM till mig med vilken klocka du valt, eventuell motivering och din e-post så fixar jag det åt dig.Får felmeddelande när jag försöker anmäla mig…testat olika webbläsare och tömt cache osv…vad göra?
Vänta ni bara... Det kommer mera
Tack! Pm är skickat.Jag kan inte se något fel. Testade själv att göra om anmälan och det fungerade. Skicka ett PM till mig med vilken klocka du valt, eventuell motivering och din e-post så fixar jag det åt dig.
Hahahahah vafanOjojoj nu är det nära!!
Vilken spännande startuppställning vi har i år
Vågar man tippa @Mic1 som en av favoriterna i år? Klarar han hela månaden med den klockan? Vad ska grannarna säga? Vad ska familjen säga? Vad ska landet på andra sidan Atlanten säga?? Kommer han få behålla sitt Green Card eller innebär detta en flytt till Guantanamo? Kommer det äventyra Sveriges eventuella medlemsskap i Nato?
Frågorna är många och snart får vi ALLA svar!
Jag tror klockan kan vara nyckeln till Nato; en avledande manöver helt enkelt.Ojojoj nu är det nära!!
Vilken spännande startuppställning vi har i år
Vågar man tippa @Mic1 som en av favoriterna i år? Klarar han hela månaden med den klockan? Vad ska grannarna säga? Vad ska familjen säga? Vad ska landet på andra sidan Atlanten säga?? Kommer han få behålla sitt Green Card eller innebär detta en flytt till Guantanamo? Kommer det äventyra Sveriges eventuella medlemsskap i Nato?
Frågorna är många och snart får vi ALLA svar!
@SalvadorDali verkar ha luktat lite mycket på penseltvätten redan en torsdag...Hahahahah vafan