• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Funderar på att justera planerna något.
20230222_150501.jpg

Fortfarande team G, men med GA 800 rosé.
Kom på så här på kvällskvisten det rimmar ju... (team G och rosé), man skulle kanske sikta på att ge ut en poesisamling??

Okey gärna lite input tack:
Hade tänkt köra safe (och lite tråkigt) med Seiko Coctail
5E6B541A-72D8-45A7-A43F-D243805C3C30.jpeg

Men Gul är ju rätt kul… Och det har kommit en ny gul Gul
2206978F-C8A5-4E4C-A22A-4D52788E702C.png

Eller den med min själsdjur, Skalman
6662A29D-C98E-4939-93BF-8C728437768F.png

Tryck 😍 för Coctail
Tryck 🙁 för gul Gul
Tryck 😡 för Skalman Gul

Får felmeddelande när jag försöker anmäla mig…testat olika webbläsare och tömt cache osv…vad göra?
31D92208-6922-4161-90D4-9E88FB7968A3.jpeg
Jag kan inte se något fel. Testade själv att göra om anmälan och det fungerade. Skicka ett PM till mig med vilken klocka du valt, eventuell motivering och din e-post så fixar jag det åt dig.

• Love
Reactions: bag
Ojojoj nu är det nära!!
Vilken spännande startuppställning vi har i år😃

Vågar man tippa @Mic1 som en av favoriterna i år? Klarar han hela månaden med den klockan? Vad ska grannarna säga? Vad ska familjen säga? Vad ska landet på andra sidan Atlanten säga?? Kommer han få behålla sitt Green Card eller innebär detta en flytt till Guantanamo? Kommer det äventyra Sveriges eventuella medlemsskap i Nato?

Frågorna är många och snart får vi ALLA svar!

200w.gif

Ojojoj nu är det nära!!

Vågar man tippa @Mic1 som en av favoriterna i år? Klarar han hela månaden med den klockan? Vad ska grannarna säga? Vad ska familjen säga? Vad ska landet på andra sidan Atlanten säga?? Kommer han få behålla sitt Green Card eller innebär detta en flytt till Guantanamo? Kommer det äventyra Sveriges eventuella medlemsskap i Nato?

200w.gif
Hahahahah vafan 😂

Ojojoj nu är det nära!!

200w.gif
Jag tror klockan kan vara nyckeln till Nato; en avledande manöver helt enkelt.
När notan kommer efter middagen glider man in ansökanshandlingarna istället för notan och då allas ögon är på klockan så märker ingen vad de signar
F8260B21-D3B2-47FE-9D57-F7B63DA3AADD.gif

Tillbaka
Topp