Trimmat mustaschvax kallas det väl?@SalvadorDali verkar ha luktat lite mycket på penseltvätten redan en torsdag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trimmat mustaschvax kallas det väl?@SalvadorDali verkar ha luktat lite mycket på penseltvätten redan en torsdag...
Tycker du ska köra KS Snåldrake. Är den fortfarande tillgänglig @JacquesCosteau?Vurderer å bytte klokke.
2020: GS "Skyflake" = OWGWIN
2021: Rolex 16618 = OWGFAIL etter kun 5 dager...
2022: GS "Skyflake" = OWGWIN
2023: Hadde vært mer utfordrende å prøve 16618 fremfor en bankers GS
Trimmat mustaschvax kallas det väl?
Jag tror klockan kan vara nyckeln till Nato; en avledande manöver helt enkelt.
När notan kommer efter middagen glider man in ansökanshandlingarna istället för notan och då allas ögon är på klockan så märker ingen vad de signar
Tillgänglig och redo att postas!Tycker du ska köra KS Snåldrake. Är den fortfarande tillgänglig @JacquesCosteau?
Haha, bra tänk … själv passar jag på att köra en vit månad i mars, har gjort det något år tidigare och tänker att det kan vara hälsosamt!Testar min lite ikväll. Allt blir väl snyggare med lite sprit så det blir en blöt mars
Kändes lite på gränsen att skoja om det. Många barn far illa av att föräldrar dricker. Men vi är ju alla intelligenta vuxna som bara är lite för insnöade i denna hobby så det funkar nog.Haha, bra tänk … själv passar jag på att köra en vit månad i mars, har gjort det något år tidigare och tänker att det kan vara hälsosamt!
Haha älskar Aqualanden som smugit sig in på bilderna
Ni skulle ju hjälpa mig med det här.HJÄLP!!
Jag ska självklart vara med, men vad ska jag bära?
Rösta med like, hjärta, förvånad och ledsen, från vänster till höger. Arg gubbe om du oxå tycker att valet är för svårt.
Sinn:
Fördel - tål allt utom sprit och badrumsgolv.
Nackdel - Sådär till kavaj. Svår med bandbyten.
Certina:
Fördel - Polerad så den gör sig hyfsat på kontor.
Nackdel - Rätt stor under manchetten.
Seiko:
Fördel - Lätt att klä.
Nackdel - Väldigt mycket dykare
Omega:
Fördel - Passar i alla lägen.
Nackdel - Inte hittat andra band jag gillar den på.
Så, välj den ni tycker bäst om, eller den ni tror jag gillar minst om ni är lagda så.
Inte för att jag sett någon skadeglädje i OWGM tidigare...
Absolut. Flera gånger om dagen!Får man byta strap?
Frågan är bara om det är en gasgas eller fox-hoodie du ska ha till.The weapon of choise för Mars blir:
GA-110SS.
En lagom diskret pjäs som borde funka både till vardags och fest
Med den der blir hver dag en fest.The weapon of choise för Mars blir:
GA-110SS.
Helt rätt!The weapon of choise för Mars blir:
GA-110SS.
The weapon of choise för Mars blir:
GA-110SS.
Sa ju det... (Men i går hade vi strömavbrott här)Vänta ni bara... Det kommer mera