Bara 30 dagar kvar…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej och välkommen till KS! Vet inte om det var denna tråden du letade efter men detta är en tråd för OWG March. Passa gärna på att kika in och presentera dig i Ny medlem-tråden:Hej allesammans, ny här! Kanske är denna tråd den bästa för sin första inlägg för en som jag; ny medlem!! Min Marsis är NJ0158-812.
Ja utan bund känns den lite mindre maffigAlltså Satan i gatan, DÄR snackar vi bund
Helt jävla sinnessjukt
Finns inga dumma frågor. Bara dumma svar.Okej en dum fråga, är OWG något som är/skulle kunna bli internationellt?
Eller är detta unikt bara för Sverige? Häftigt isåfall
Ja just ja! Såklart det visste jag ju, jag formulerade mig helt enkelt felFinns inga dumma frågor. Bara dumma svar.
Här kommer förhoppningsvis inte ett dumt svar: OWG finns i klockvärlden, men jag tror att specifikt OWG March är @Berns positiva påhitt
Vi fick med Norge en del förra året. Annars har jag ingen aning om liknande rörelserJa just ja! Såklart det visste jag ju, jag formulerade mig helt enkelt fel
Menade OWG engagemang i liknande format.