Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det känns helt rimligt.Dags för ett kvällsbad, därför får ni en bild på min klocka på en paprika
Var hittade du det blå bandet (kan inte se att det finns på Sjöö Sandströms hemsida)?Så, första bandbytet genomfört. Har trollat bort hushållets samtliga saxar så tur att det fanns en Morakniv till hands.
Ja jag har velat använda skrattemojin minst 30 ggr bara idag go natt önskar bondenFasen vad man saknar skratt-emojin. Nästan lika mycket som ett klockbyte.
Badar du också alltid med en paprika?Dags för ett kvällsbad, därför får ni en bild på min klocka på en paprika
Ryktet går att @Denke gör det extra svårt för sig även i år genom att köra en klocka som inte går...än.
Han ska tydligen testa med dieselaggregat istället.Har han försökt byta batterier på den nu igen??
Han ska tydligen testa med dieselaggregat istället.
#dagett: Nemas problemas …upplevdes dock lite lätt på handleden.Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Absolut. Vore ju helt orimligt om man tex lade Klockan på en bananDet känns helt rimligt.
Bra HENKEE!!! Brabrabrabrabra!!!!Valt, betalt, klart. Nu kööööör vi Måtte Batman straffa alla svaga själar i mars!
God morgon mars!
Provmjölkar i sista stund som vanligt
Alltså Satan i gatan, DÄR snackar vi bundMjölkning igen
Skulle faktiskt skriva det jag också känns otroligt tomt på riktigt utanFasen vad man saknar skratt-emojin. Nästan lika mycket som ett klockbyte.
Har lumen börjat kräma till sig?Dag 1 och har inte gjort bort mig än!
Det där känns som den perfekta owgm klockan. Snygg, men tillräckligt annorlunda för att vara utmanande det här kommer du klaraDå är vi i gång! Lycka till alla och så ses vi i Fail-tråden snart
Och det här måste vara den bästa idén jag har sett! Måste skaffa en jag med så jag får checka av varje dagBara börja bocka av dagarna.
Nice display.Det börjar klia i fingrarna. Jäkla påhitt detta.
+1Är jag den enda som redan bytt band första dagen? Tålamod?
Nej du är inte ensam broderÄr jag den enda som redan bytt band första dagen? Tålamod?
Jodå, två gånger faktisktÄr jag den enda som redan bytt band första dagen? Tålamod?
Det där är kanske något han säger till dig för att verka tuff men det stämmer inte riktigt. I själva verket kommer Casion drivas av ett portabelt vindkraftverk. Detta på grund av miljöpartistiska parisympatier. Jag har skickat detaljerade instruktioner för hur man knåpar ihop det här för en billig peng och förväntar mig att få se det hela i drift inom ett par dagar.Han ska tydligen testa med dieselaggregat istället.
Var hittade du det blå bandet (kan inte se att det finns på Sjöö Sandströms hemsida)?
Det roliga är att @Berns & @Denke i senaste podavsnittet med @Fliegerchronograph🚁 pratar om specifikt en sån här cool keps, så det är ju spot on!Det där är kanske något han säger till dig för att verka tuff men det stämmer inte riktigt. I själva verket kommer Casion drivas av ett portabelt vindkraftverk. Detta på grund av miljöpartistiska parisympatier. Jag har skickat detaljerade instruktioner för hur man knåpar ihop det här för en billig peng och förväntar mig att få se det hela i drift inom ett par dagar.
Har inte haft tillfälle att lyssna än. Tolkar detta som ytterligare bevis för det kollektiva undermedvetna.Det roliga är att @Berns & @Denke i senaste podavsnittet med @Fliegerchronograph🚁 pratar om specifikt en sån här cool keps, så det är ju spot on!