• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Dags för ett kvällsbad, därför får ni en bild på min klocka på en paprika 🤷‍♂️
44C31031-6347-4D11-A2C1-A0498132008C.jpeg

Sen anmälan och incheckning dag 1. Ett lite fegt val i år men den råkade hamna på handleden utan att jag fattade att februari var slut. Den förtjänar mer handledstid så det blir nog bra! Den här ger dessutom mersmak, förra årets GG har jag inte rört efter OWG, blir med all säkerhet annorlunda i år.

DE4F0765-9E73-4520-B382-287468B76945.jpeg

God morgon mars!😬
Provmjölkar i sista stund som vanligt
DSC_2313.JPG

Alltså Satan i gatan, DÄR snackar vi bund 🤣
Helt jävla sinnessjukt 👏🏻
Fasen vad man saknar skratt-emojin. Nästan lika mycket som ett klockbyte.
20230301_210126.jpg
Skulle faktiskt skriva det jag också😔 känns otroligt tomt på riktigt utan 🤣
Som redan påtalat av andra, sjukt många ggr jag skulle viljat använda den idag här i tråden! Och faktiskt inte en enda gång hånfullt på k&s

Hej och hå! Får nog ta owgm-pauser på jobbet om man ska hänga med i tråden i år. Annars blir det inte mycket sömn!

Utcheckning för idag, ledsnade på bandet som har suttit på sen 2020 tror jag. Dags för omväxling. Nya band inhandlade idag!
68C8C687-CC8A-4CA4-B6E1-3491642AD484.jpeg

Då är vi i gång! Lycka till alla och så ses vi i Fail-tråden snart🤪
7BDAE7B4-1E79-4659-84EA-B03733428FC6.jpeg
Det där känns som den perfekta owgm klockan. Snygg, men tillräckligt annorlunda för att vara utmanande 👌 det här kommer du klara ;)
Bara börja bocka av dagarna.

PXL_20230301_071147684~2.jpg
Och det här måste vara den bästa idén jag har sett! Måste skaffa en jag med så jag får checka av varje dag 🥳

Han ska tydligen testa med dieselaggregat istället.
Det där är kanske något han säger till dig för att verka tuff men det stämmer inte riktigt. I själva verket kommer Casion drivas av ett portabelt vindkraftverk. Detta på grund av miljöpartistiska parisympatier. Jag har skickat detaljerade instruktioner för hur man knåpar ihop det här för en billig peng och förväntar mig att få se det hela i drift inom ett par dagar.
53154285-83485104-11453-org.jpg

Det där är kanske något han säger till dig för att verka tuff men det stämmer inte riktigt. I själva verket kommer Casion drivas av ett portabelt vindkraftverk. Detta på grund av miljöpartistiska parisympatier. Jag har skickat detaljerade instruktioner för hur man knåpar ihop det här för en billig peng och förväntar mig att få se det hela i drift inom ett par dagar.
53154285-83485104-11453-org.jpg
Det roliga är att @Berns & @Denke i senaste podavsnittet med @Fliegerchronograph🚁 pratar om specifikt en sån här cool keps, så det är ju spot on!

Tillbaka
Topp