• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Andra bandet denna månad, det kommer att bli en lång owg månad

16776945058521206829217782057700.jpg

Efter att ha hört att en forummedlem tänker flippa sin dinka 1 april och skänka pengarna till ändamålet funderade jag på om det gick att skapa en tradera butik för dom som vill skänka sina klockor. Just nu finns exempelvis en välgörenhetsauktion för röda korset. Skulle det gå att ordna en sida för ”min stora dag”?

KS har ju ett samarbete med tradera och att alla som vill la upp sina klockor den 17:e med avslutning den 31 i en speciell shop skulle ju kunna generera lite bud om man känner till syftet.

Eller tänker jag helt galet.

41 x 53 x 13

Den såg större ut men vitt gör väl sitt till och den hade rejäl lug2lug. Cool modell!

Pustar ut efter paketöppning.
Det var en pärs.
20230301_201634.jpg

En fråga, bara rent hypotetiskt.
Att man inte får ta på sig en annan klocka är förstått, men att bara hålla den handen lite kan väl inte räknas som otrohet? Får man lägga den över handryggen i höjd med knogarna i 3 sekunder?
Frågar åt en kompis...

Pustar ut efter paketöppning.
Det var en pärs.
20230301_201634.jpg

En fråga, bara rent hypotetiskt.
Att man inte får ta på sig en annan klocka är förstått, men att bara hålla den handen lite kan väl inte räknas som otrohet? Får man lägga den över handryggen i höjd med knogarna i 3 sekunder?
Frågar åt en kompis...
Din kompis får prova sig fram och sen lägga ut foton så får vi då ta ställning 🤣

Tillbaka
Topp