Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej då. FAIL.
Har man väntat i 8 månader på att få köpa sin drömchronograf, så får man det precis när OWGM börjar. Och får hem klockan på em dag 1.
Vem kan klandra mig? (Ja förutom några hundra OWGM deltagare med bättre karaktär då)
Smålands Nationaldag. Den fösssta tossdan i mass! //Är tydligen marsipantårtans dag idag, men dom var slut på konditoriet jag var på! Så då fick det bli en varsin SEMLA till mig och Los Tantos istället!
Det är på den parkbänken jag nu hamnar när jag blir utslängd ur tråden. En flaska t-röd i ena näven och en folköl i den andra för att skölja ned t-sprit och förnedring.Tyvärr har jag inte gjort så mycket spännande idag, så ni får nöja er med en lyktstolpe- och parkbänksbild.
Tro mig, jag fick säkert ta en 4-5 stycken innan jag fick en perfekt bild...
Btw har nån fått smaka batmannäve än?
Ja, jag fick leta ett tag innan jag hittade en färgmatchande stolpe....Det är på den parkbänken jag nu hamnar när jag blir utslängd ur tråden. En flaska t-röd i ena näven och en folköl i den andra för att skölja ned t-sprit och förnedring.
Men tänk inte på det ni som är kvar i gemenskap och värme. Tänk inte på mig utan ha det så trevligt.
Snyggt foto förresten.
Man har blivit lite ringrostig med lavetterna. Lovar att bättra mig!
Det där är kanske den bästa duo jag settKanske lite tråkig i år men vill försöka stå ut hel månad så det får bli snoopy eller reverso