• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Idag har vi sällskap på hemmakontoret
20230303_113840.jpg

Checkar in dag 3! Pizza-middagen med min franska vän igår höll på att bli farlig; jag hjälpte nämligen han att byta batteri på sin two tone 80-tals Santos. Jag hade berättat om våran kamp för dom och hans partner satt som en djävul på axeln och bara "kom igen... du vet att du vill prova! Vi kommer inte tjalla på dig" men jag lyckades motstå frestelsen - jag vill även nämna att jag inte "lekte" med Santosen utan detta var bara strictly business som den enda i mina kunskapskretsar som kan byta batteri åt folk. Tack för jag fick bikta mig, living on the edge är farligt men jag kan handen på hjärtat svära att ingen klocka testades!

Annars så går det väldigt bra hittills. Jag börjar faktiskt gilla min klocka mer och mer; och har jag tur idag får jag förstärkning i form av en till schysst JB Champion-länk till den på posten så då är helgen räddad också. Hoppas det går bra för er alla; kämpa på!
3F8EA000-704B-48FF-AB00-8C2BB598DE86.jpeg

The OWG-force is strong with this one…

1D3AD855-8FAD-4E1A-B432-BFFF4096D38D.jpeg
6399F6D0-7719-4431-8DB2-5D40BA0765F9.jpeg
Fin den där! Hörde den omnämnas i KS poden.
Dag 3 får Tudorn extraknäck som löparklocka 💪

Praktiskt med vridringen så det går att hålla tempot 😅
Brukar också köra på det. 0:an på startminuten och sen startar jag på hel minut. Springer man en känd runda så har man rätt bra koll på kilometertiderna. Om man nu inte råkar ha en kronograf på sig.

Dag 3. Ingen abstinens ännu. Bilden visar anledningen till att jag inte varit så aktiv på klockfronten de senaste månaderna. Pappaledig och allt fokus har legat på sonen. Måste också erkänna att det känns i plånboken när man bara får en bråkdel av sin normala lön. Speciellt nu med räntan och alla priser som stigit. Men man ska vara glad för att vi lever i ett land som ger oss möjligheten att va hemma med våra barn. Det har varit en fantastisk period. Men 1 april är jag tillbaka på jobbet och förhoppningsvis blir jag mer aktiv på klockfronten igen!
8C24C1B0-9701-42F1-90DC-055507298BAC.jpeg

Tillbaka
Topp