Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu är jag inte med alls haha!
Kan också ta en för laget om snärten behövs hållas igång
Har du sett nummer 4a?
Sitter i samma båt! Men allt har sin tid njut nu, så tar vi klockorna sen jag har länge varit sugen på flera! Men fokuserat på de jag redan har! Ser nu till att dessa är i topptrim och skaffar hellre något nytt trevligt band inte lika dyrtDag 3. Ingen abstinens ännu. Bilden visar anledningen till att jag inte varit så aktiv på klockfronten de senaste månaderna. Pappaledig och allt fokus har legat på sonen. Måste också erkänna att det känns i plånboken när man bara får en bråkdel av sin normala lön. Speciellt nu med räntan och alla priser som stigit. Men man ska vara glad för att vi lever i ett land som ger oss möjligheten att va hemma med våra barn. Det har varit en fantastisk period. Men 1 april är jag tillbaka på jobbet och förhoppningsvis blir jag mer aktiv på klockfronten igen!
Då var det invigt!
Deepspot?Rekorderligt bra session idag med favvocrew #1
Vita pärlan hakar på, och har heller ingen annan klocka med mig, win win...tror jag
@Staafen @BackHan hade @LeonardC förut men det verkar inte finnas
Nää, du har ju helt rätt klocka på dig redanCheckar in dag 3. Utmaningen blev plötsligt lite svårare när man erbjuds att hämta ut en daytona
Hämta du ut den du så säljer du den till mig för halva prisetCheckar in dag 3. Utmaningen blev plötsligt lite svårare när man erbjuds att hämta ut en daytona
Stämmer bra det!Deepspot?