• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Trevlig fredag på er allihopa!

77672447-0D84-4E46-B324-7ACD36D74D6F.jpeg

@Been upptäckte (golade 😄) men det var någon skärmdump från FB som han laddade upp.
Hittar vi inte den skyldige så tänker jag att @Imre är alltid game för lite smisk
Kan också ta en för laget om snärten behövs hållas igång 😍
För mycket utanför KS gjorde att jag missade starten tyvärr. Kommer dock skänka en slant till Min stora dag ändå 🙂

Grymt jobb gör ni!

Dag 3. Ingen abstinens ännu. Bilden visar anledningen till att jag inte varit så aktiv på klockfronten de senaste månaderna. Pappaledig och allt fokus har legat på sonen. Måste också erkänna att det känns i plånboken när man bara får en bråkdel av sin normala lön. Speciellt nu med räntan och alla priser som stigit. Men man ska vara glad för att vi lever i ett land som ger oss möjligheten att va hemma med våra barn. Det har varit en fantastisk period. Men 1 april är jag tillbaka på jobbet och förhoppningsvis blir jag mer aktiv på klockfronten igen!
8C24C1B0-9701-42F1-90DC-055507298BAC.jpeg
Sitter i samma båt! Men allt har sin tid😉 njut nu, så tar vi klockorna sen😁 jag har länge varit sugen på flera! Men fokuserat på de jag redan har! Ser nu till att dessa är i topptrim och skaffar hellre något nytt trevligt band 😅 inte lika dyrt

Uppdatering Dag 3:

Jag är mållös. Hämtade precis ut denna länken. Detta är en JB Champion "Viceroy"-länk. I min mening världens snyggaste länk någonsin. Den sitter så bra man kan få en vintage länk på gammal klocka att få. Jag tror nog inte att jag kommer byta band resten av månaden så ofta; April kan ta sig tid på att komma när man har så vackert sällskap som det här ☺️ hoppas ni alla får en bra helg!
54A2C895-252D-47C9-9A31-CC720C2B61B9.jpeg
9C9DCF69-DB45-48B3-8FCC-B2C3B8E29A0E.jpeg
5E844C4A-864D-452A-BA59-B9D94CC0A575.jpeg
4EA24D76-1633-4F32-BF06-3EC897C05F80.jpeg

Tillbaka
Topp