• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Checkar in. Inga problem det här
20230303_093659.jpg
:D

Checkar in dag tre. Det går som en dans. Än så länge har jag inte ens funderat på att öppna skåpet och ta fram nåt annat.
Kalla mig feg, men det är enda chansen för mig att klara detta. Kör på säkert kort helt enkelt.
Trevlig helg på er allihop!
Nu ska vi på AW, dykaren och jag.
DAEF66C5-56B7-4DBE-BA46-BE46B41C6C8E.jpeg

Jaha, snart dags för helg då!
Kan meddela att jag har fått en övervakare på jobbet... Berättade om utmaningen för en tjej på kontoret igår och idag flög hon på mig "AHA! Du har bytt klocka!"
Jag förklarade att det bara var ett annat band, men att det är bra att hon är på tårna.
230303 aqualand owg 3.jpg

Jaha, snart dags för helg då!
Kan meddela att jag har fått en övervakare på jobbet... Berättade om utmaningen för en tjej på kontoret igår och idag flög hon på mig "AHA! Du har bytt klocka!"
Jag förklarade att det bara var ett annat band, men att det är bra att hon är på tårna.

Where there's smoke there's fire. Har du kontaktuppgifter till sagda övervakare så att läderlappen kan ta ett oberoende vittnesmål?

Tillbaka
Topp