hammermountain
Silver
Checkar in. Inga problem det här
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju bara buga och bocka, tacka för erbjudandet men avböja då du är med i OWG-mars, det hade i alla fall jag gjortCheckar in dag 3. Utmaningen blev plötsligt lite svårare när man erbjuds att hämta ut en daytona
Nice! Verkar riktigt häftigt, hoppas på fler bilder framöver.Stämmer bra det!
Det är ju praktiskt också att dom enkelt kan söka efter dig ifall du går vilse i trädgården! (Recco)Skönt att jobba hemifrån. Favoritbyxorna på, utan att behöva känna att man sticker ut
Tycker klockan är så snygg och behaglig att det faktiskt inte känns som en utmaning än.
Hämta du ut den du så säljer du den till mig för halva priset
Tycker det är 2 rimliga förslagDet är ju bara buga och bocka, tacka för erbjudandet men avböja då du är med i OWG-mars, det hade i alla fall jag gjort
Har varit här hela veckan så börjar bli lite trött i gubbakroppen baraNice! Verkar riktigt häftigt, hoppas på fler bilder framöver.
Jag återkommer till min synpunkt från förra året att hela grejen tappar sin poäng om det pågår parallellt på Insta/FB o ingen vet om någon är kvar eller fuskar eller vinner. Vill inte vara en surpuppa men för egen del tappar jag helt intresset.Han hade @LeonardC förut men det verkar inte finnas
Checkar in dag 3. Utmaningen blev plötsligt lite svårare när man erbjuds att hämta ut en daytona
Stort grattis! Den är så sjukt bra. Synd bara att man inte är ensam om att tycka så.Checkar in dag 3. Utmaningen blev plötsligt lite svårare när man erbjuds att hämta ut en daytona
Sätt fast en kedja i ena sidan och kör den som fickur.Nato duger inte.. kanske gummit blir bättre
Sätt fast en kedja i ena sidan och kör den som fickur.
Nått måste man hitta på med bilderna för att roa er allaPassande med en suddig bild. Eller är det jag som behöver glasögon
Jaha, snart dags för helg då!
Kan meddela att jag har fått en övervakare på jobbet... Berättade om utmaningen för en tjej på kontoret igår och idag flög hon på mig "AHA! Du har bytt klocka!"
Jag förklarade att det bara var ett annat band, men att det är bra att hon är på tårna.
Nu vart jag nyfiken.. Vad bygger du för kul i bakgrunden?Det blev kontoret, men nu är det helg!