Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blev till att byta till gummi på 39:an , riktigt bra måste jag säga.
Även en svag grund är ju en grundFast…
Handlar inte OWGM, utöver insamling, att döma folk på jävligt svaga grunder? Vill minnas att det har hänt förr
Gör inte som jag, köp inte någon klocka under mars. Jag är väldigt nära på att bryta fastan
Var det inte en Timex du skulle bära under OWG?
Ja jag tänkte köra med Timex men den tog min son så fort jag fick hem den och jag köpte en skx istället. Ändrade i listan några dagar innan start.Står Seiko SKX009 på listan, men tycker mig också sett ’Timex’
Kan ju ha ändrats… Får hålla lite koll på direktörn
Jo för det hade ju säkerligen gått bättre med en annan klockaAlltså jag börjar tappa det nu, har gått 3 dagar och jag är riktigt jäkla less. Valde ”fel” klocka, så får vända upp och ner för lite omställning. Mars blir en lååång månad
#dagtre: Lätt är kanske ett lite väl starkt ord i sammanhanget men vi kämpar på…även avseende läsbarheten efter gårdagens ljusknappshaveri.Utifrån att jag gillar mekaniska urverk, inga sifferindex på urtavlan samt att klockan måste kännas närvarande på handleden kommer årets OWGM-klocka bli…Casio F-91W!
Exponeringsterapi är det nya svarta under OWGM…
Absolut inte, men skulle nog ha valt nån mindre som funkar till skjorta och kostym Bara bita ihop, i 28 dagar till… Jag är så körd, men ska slå fjolårets 4 dagar iafJo för det hade ju säkerligen gått bättre med en annan klocka
Det tror jag är en rimlig målsättning!Absolut inte, men skulle nog ha valt nån mindre som funkar till skjorta och kostym Bara bita ihop, i 28 dagar till… Jag är så körd, men ska slå fjolårets 4 dagar iaf
Det gör du väl varje år?Gör inte som jag, köp inte någon klocka under mars. Jag är väldigt nära på att bryta fastan
Pfft det här går bra! Kan ju inte vara svårare än 2021?Alltså jag börjar tappa det nu, har gått 3 dagar och jag är riktigt jäkla less. Valde ”fel” klocka, så får vända upp och ner för lite omställning. Mars blir en lååång månad
@Limeee ibland tar man fel beslut och då får man ha en relät ryggrad och stå för det beslutet. " Stare" och gå vidare…. sa de gamle romare… //Alltså jag börjar tappa det nu, har gått 3 dagar och jag är riktigt jäkla less. Valde ”fel” klocka, så får vända upp och ner för lite omställning. Mars blir en lååång månad
Skärpning! GET A GRIP ON YOURSELF MAN!Alltså jag börjar tappa det nu, har gått 3 dagar och jag är riktigt jäkla less. Valde ”fel” klocka, så får vända upp och ner för lite omställning. Mars blir en lååång månad
Hög igenkänning där! Det ligger en läcker bronsklocka och väntar på mig…Gör inte som jag, köp inte någon klocka under mars. Jag är väldigt nära på att bryta fastan
Bäste herr @Limeee. En för alla, alla för en, självklart så är det snart den 1: april även om man har hela garderoben full med klockor att byta med. ! Det är bara 3 km kvar…..//@Limeee ibland tar man fel beslut och då får man ha en relät ryggrad och stå för det beslutet. " Stare" och gå vidare…. sa de gamle romare… //
KämpaAbsolut inte, men skulle nog ha valt nån mindre som funkar till skjorta och kostym Bara bita ihop, i 28 dagar till… Jag är så körd, men ska slå fjolårets 4 dagar iaf