• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Fast…

Handlar inte OWGM, utöver insamling, att döma folk på jävligt svaga grunder? Vill minnas att det har hänt förr 😂😂🫣
Tror det får bestämmas att nästa gång rykte/misstanke uppstår så döms personen utan jury och skickas direkt till slapidislap-land
E9B0CF6D-C759-4E96-8956-34AEB504B532.gif

Har faktiskt inte känt något nämnvärt större sug efter att bära någon annan klocka. Inte förrän nyss… vet inte om det är något undermedvetet iom helgfeelingen?! Men jag har ändå sagt det förut: Skulle jag bli owg på riktigt skulle det vara en baggis med 58:an. Den är så grym på alla sätt och vis. Det som jag ibland kan sakna är t-fit. Men får man några kronor över och inte har andra prioriteringar kanske man på nåt vis försöker lösa en rangerlänk
48CEE098-23EC-47C9-B3EE-2051480B58E2.jpeg

D0E3D308-EF82-430F-983A-B66D8B31C590.jpeg
Leif GW väst på, lite bubbel under eftermiddagen. Bra musik från Spotify. Inte Tacos som kvällsspis utan Biff Rydberg med en god kall och OWG klockan på handleden. Vad med begära en Fredagskväll. Ja inte posta omoderna GIF inlägg;). Ha ´re bäst å gott allihopa //🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp