The force is strong with this oneHög igenkänning där! Det ligger en läcker bronsklocka och väntar på mig…
…men jag täcker inte vika mig för frestelsen! Goddamnit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
The force is strong with this oneHög igenkänning där! Det ligger en läcker bronsklocka och väntar på mig…
…men jag täcker inte vika mig för frestelsen! Goddamnit!
SshhhhhDet gör du väl varje år?
Ja det är bara att bita ihop och köra in i kaklet! Hade dock gärna bytt till min SBGN001, blir inte mindre sugen när jag ser alla dina bilder ️Bäste herr @Limeee. En för alla, alla för en, självklart så är det snart den 1: april även om man har hela garderoben full med klockor att byta med. ! Det är bar 3 km kvar…..//
Sorry, det var inte meningen, men det är faktiskt ett ur som växer mer å mer. Rolex GMT II får sigJa det är bara att bita ihop och köra in i kaklet! Hade dock gärna bytt till min SBGN001, blir inte mindre sugen när jag ser alla dina bilder ️
Stort grattis! Hur länge har du väntat?Checkar in dag 3. Utmaningen blev plötsligt lite svårare när man erbjuds att hämta ut en daytona
Alltså jag börjar tappa det nu, har gått 3 dagar och jag är riktigt jäkla less. Valde ”fel” klocka, så får vända upp och ner för lite omställning. Mars blir en lååång månad
Smiter ju under armkanten som en smäckPremiärtur i offentligheten…
Smiter ju under armkanten som en smäck
Akta dig så personalen inte tror du försöker snatta en liten espresso-maskin i jackärmen!Premiärtur i offentligheten…
Akta dig så personalen inte tror du försöker snatta en liten espresso-maskin i jackärmen!
Kämpa vännen. Bara ha aprils gtg i åtankeAlltså jag börjar tappa det nu, har gått 3 dagar och jag är riktigt jäkla less. Valde ”fel” klocka, så får vända upp och ner för lite omställning. Mars blir en lååång månad
Inget första, men de kommande fyra fredagarna.Har jag missat något eller var det inget lotteri idag?
Instämmer nu blev man nyfiken. Eller skäms du för den? Lite som femsekunders regeln när man tappar mat på golvet. Om klockan sitter på mindre än fem sekunder räknas det inteSpännande!!
Du får bjussa på en bild på klockan, gärna hur den bärs på handleden också!
Då går den tredje dagen mot sitt slut och snart så är vi inne på den näst sista dagen av den första kalenderveckan i OWG March 2023. Förvisso en klen tröst för dom som det redan har börjat klia runt handleden på, men ändå. Jag hade egentligen haft för avsikt att lotta ut några jobbrelaterade smågrejor idag, nu när det första fredagslotteriet ställdes in eftersom @Berns skulle träffa Tutankhamon och GTG:a lite i en av pyramiderna. Av denna tanke blev dock intet. Är nämligen själv med familjen på sportlov och när blåsten tog i under eftermiddagen passade jag istället på att lära barnen att gräva en snöbivack, göra upp eld genom att gnugga två isbitar mot varandra och koka skägglavsgröt för överlevnad. När jag kommer hem skall jag inventera en av skrivbordslådorna efter småprylar så kan jag kanske ta tag i lotteriet senare. Allt i avsikt att samla in mer pengar till Min Stora Dag vilket ju är huvudanledningen till att OWG:a, eller hur?